Cheerio Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 (endret) Jeg bestiller et GeForce 7800GTX kort, og jeg lurer på om jeg burde bestille noen kabinett vifter eller noe sånt ved siden av for at kortet ikke skal bli for varmt? Eller vil det gå bra uten? Har en kabinett vifte, men den er ikke akkurat den beste, men den hjelper vel litt... edit: Har ikke så stor erfaring med dette ^^ Så derfor lurer jeg på sjansene for overoppheting av skjermkortet mitt... Dersom jeg IKKE bestiller ekstra vifter. Noen som har erfaring med 7800 kortet? Og om dere vet noe om standard viften som følger med. Endret 26. juli 2005 av Cheerio
death_comes_rippin Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 jeg syns at et kabinett skal ha 2 vifter minimum, en som drar ut luft og en som blåser inn. jeg tror ikke du får overoppheting men du får sikkert et ganske varmt kort vis du ikke har vifter i kabinette.
Cheerio Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Skrevet 26. juli 2005 Det er det jeg er redd for. Bare kortet ikke brenner opp eller noe sånt. Har en fra før, som blåser inn, burde vel kanskje skaffe en til som blåser ut...
medlem-68510 Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Mine vifter: CPU x1 PSU x2 NorthBridge x1 Kabinett Side x2 Kabinett Bak x2 GPU x1 HDD x1 Ikke mer en 35 i idle på CPU (Jeg synes det er bra) Vet ikke GPU da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå