Gå til innhold

Tauren Druid, noen gode ideer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lånt WOW-konto hos en kompis som er på ferie. Startet min første kar her om dagen og er blitt level 10 nå. Hva burde jeg satse på? Hvilke yrker osv? Jeg har fått 50 i skinning og 15 i leatherworking tror jeg. Burde jeg bytte yrker? Gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skinning er i allefall veldig bra og starte med for og tjene penger. selg leather på AH. Imo så er Omen of clarity noe du må specce deg ned til under balance først, og senere ta feral for og levle fort.

Skrevet

AH er Auction house der du selger og kjøper til/fra andre spillere. Var jeg deg ville jeg satset på mining/skinning. Mye penger og du slipper å stresse med mount, men hvis du bare låner kontoen midlertidig så er det lite vits i å satse på det. Da ville jeg bare holdt meg til leather, og hatt det gøy med det. Talents på druid har jeg ikke peiling på :p

Skrevet

Pf. Skinning tjener man fint lite på, iallefall sammenlignet med mining. Kjøpte opp en hel hurv med light leather-stacks for 5s i morges, mens copper bars går for 30s.

Skal man tjene penger, skinning/mining, iallefall på lowlvl. Crafting er det fint lite penger i før 150 eller så.

Skrevet

Mer eller mindre alle craftingprofessions tjerer man fint lite på. Grunnen til dette er at det allerede finnes en god del "Craftere" der ute. Jeg vil heller annbefale deg å ta Skinning/Mining ettersom nesten alt som craftes kan selges (mining tjener du en god del penger på).

Jeg går ut ifra at du spiller på en high pop server, men hvis du ikke gjør det kan det hende at skinning/LW er et ok valg.

Hvis du absolutt vil mekke dine egne ting så skal jeg ikke stoppe deg, men jeg skriver bare det jeg mener er greit for deg å lese.

Skrevet

Nja, vel, jo høyere opp man kommer i craftingskillen, jo mer interessant er varene for spillere. Når folk flest runder lvl40 og har kjøpt mount, blir de plutselig temmelig kjøpesterke.

Har selv blacksmithing (~245) og mining (~240). Det har vært et pengesug uten like, spesielt barbaric armor- og weaponsmith-questene, men endelig kan jeg tjene flust med penger. Bruker f.eks. 6G på breath of wind og invisibility potion på AH, lager Phantom blade, og tjener ca. 25-30G. De andre råvarene plukker jeg opp på en runde i Badlands.

Men, jeg mener uansett at man fint kan holde seg til gathering/gathering til rundt lvl20-30. Etter dette kan man droppe en av dem, og ta et crafting-yrke som passer til det gjenværende gathering-yrket. Det koster ikke mye å levle opp f.eks. blacksmithing/leatherworking til 150.

Uansett, velg crafting-yrke og hold deg til det. Man tjener mye på å være dedikert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...