kate Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 (endret) Det ligger to filer på maskinen min som jeg ikke aner hva er det står at det er: microsoft agent character file søkte med google, men klarte ikke å forstå noe av det jeg fikk opp der... Så jeg tenkte kanskje noen kunne forklare meg hva disse filene er? Kan jeg slette de, eller flytte de? Hvis jeg har lagt denne i feil kategori, vennligst forklar hvilken de skulle ha ligget i slik ser de ut Endret 26. juli 2005 av kate
zjulik Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Agent er den vesle hjelperen du blant finner i ofice (marsboer, einstein etc).
kate Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Skrevet 26. juli 2005 kan jeg slette disse filene? hvorfor har de lagt seg i en helt egen mappe langt fra der office-pakken er lagret?
zjulik Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Det kan jo høres ut som om det er virus/spyware med samme filetternavn. Er du usikker, pakk sulamitten til en zipfil og slett deretter selve filene, så kjører du maskinen en stund og ser om alt er normalt. Scan evt m Housecall (sig).
kate Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Skrevet 26. juli 2005 hjertelig takk for hjelpen! Nyttig signatur du har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå