Gå til innhold

Støy i hodetelefoner. Koss SB45


Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt meg et Koss SB45 headsett. Headsettet virker lovende, men jeg får en meget plagsom støy når jeg feks starter en mp3 og setter på pause. Støyen er der heletiden, men hører den ikke så godt når mp3en spilles. Hvis jeg stenger winamp forsvinner støyen. Det samme skjer når jeg starter en film via WMP, støyen kommer med en gang filmen starter. Setter jeg filmen på pause hører jeg støyen veldig godt, når jeg stenger WMP forsvinner den.

 

Støyen kommer hver gang maskinen skal kjøre noe som helst som har lyd. Å justere lyden har ingenting å si, selv om jeg bruker "demp alle" funksjonen i windows er støyen den samme. (helt til jeg stenger programet, feks winamp)

 

Denne støyen kan også høres med mitt gamle headsett, men lydnivået på støyen er da så lav at man virkelig må høre etter for å merke noe til den.

 

Ellers merker jeg at lyden(støyen) forander seg i takt med hva maskinen gjør på, jeg kan f.eks høre at jeg beveger musen. Hvis jeg går inn i en mappe, hører jeg via headsettet at maskinen leser igjenom filene en etter en, feks en mappe med 20 avi filer.

 

Årsaken til at støyen er MYE kraftigere med det nye headsettet vet jeg ikke. Alt jeg vet er at det er meget plagsomt.

 

Lydkortet mitt heter C-Media 3D. Intrigrert på hovedkortet Asus P5AD2-E Deluxe.

 

Noen som vet hvordan jeg kan bli kvitt dette problemet?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...