Gå til innhold

Trenger ein liten bekreftelse :-)

albions

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Søk-funksjonen er der av en grunn! nforce3 + 6800GT = dårlig kombo.

Noen som kan bekrefte dette.

I så fall vill dette kortet fungre på mit nForce3 kort

Gainward GeForce 6800Ultra 256MB GDDR3 AGP8X

Endret av albions
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I noen tilfeller kan det stemme at nforce 3 og 6800 serien til nvidia ikke går veldig godt overens.... Selv har jeg ikke opplevd noe problemer med mitt MSI K8N NEO2 Platinum-54G, nForce3 250U og et club3d 6800nu kort...

Skrevet

det er et kjent faktum at mange har problemer med 6800-kort og nForce 3 hovedkort. Problemet ligger i NVIDIA sin GART driver (driverne for nForce 3 er fra 2004!) og det virker ikke som nvidia prioriterer å løse problemet med å oppdatere driverne for nForce 3 chipsetet. Det finnes uofisielle nForce 3 drivere (repack med nForce 4 PCIe/AGP drivere) som løser problemet, tror jeg så dem postet på guru3d.com for en stund siden.

Skrevet

Finnes det noen alternativer til Gainward GeForce 6800Ultra 256MB GDDR3 AGP8X

i samme prisklassen. Som er like bra eller bedre en det nevnte kortet ? (AGP)

Skrevet

Jeg har k8N Neo2 med Nforce3 chipsett og jeg har 6800GT.

Ingen problemer her i gården. Kommer vel sikkert an på hvilke drivere mann har installert.kanskje,vet ikke helt.

Skrevet
det er et kjent faktum at mange har problemer med 6800-kort og nForce 3 hovedkort. Problemet ligger i NVIDIA sin GART driver (driverne for nForce 3 er fra 2004!) og det virker ikke som nvidia prioriterer å løse problemet med å oppdatere driverne for nForce 3 chipsetet. Det finnes uofisielle nForce 3 drivere (repack med nForce 4 PCIe/AGP drivere) som løser problemet, tror jeg så dem postet på guru3d.com for en stund siden.

Kunne noen funnet den driver paggen for meg.. finner den ikkje :thumbdown:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...