Gå til innhold

Kamera-lyd på SE K500i

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det nokon som veit om det går an å fjerne kamera-lyden på SE K500i? Eit program som kan gjere det eller liknande?

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Skrevet

kamera på de nye SE telefonen lager alltid lyd når de brukes, sikkert for å hindre snikfotografering ol. Irritere meg også, høres ut som om noen pisker noe når man tar bilder.

Skrevet
kamera på de nye SE telefonen lager alltid lyd når de brukes, sikkert for å hindre snikfotografering ol. Irritere meg også, høres ut som om noen pisker noe når man tar bilder.

de lager ikke lyd når telefonen står i lydløst modus

Skrevet

Min K500i gjør det. Eneste jeg kan gjøre for å hindre den i å lage lyd, er å koble fra høytaleren.

Skrevet

De første softwearene på SE k500i skrur av lyden på kameraet når telefonen er på lydløs. mens med de nye softwearene blir det lyd i kameraet uansett :(

Skrevet

De første softwearene på SE k500i skrur av lyden på kameraet når telefonen er på lydløs. mens med de nye softwearene blir det lyd i kameraet uansett :(

hmm, da er jeg ihvertfall glad jeg har gamle softwearen...... jaja, det er vell for å hindre snikkfografering

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...