mobilfreek Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 spiller ganske MYE wow har 2 lvl 60 chars men vill prøve noe nytt spiller også cs.... har prøvd bf2 2 ganger på demo men ikke noe mere. er bf2 noe og satse på? spillte bf 1942 før og syntes det var morro
Snorre Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Om du ikke kan birdra noe mer enn det der kan du like så godt la vær å poste. @ mobilfreek: Du har jo allerede et godt utganspunkt for å kjøre BF2, da du liker BF:1942. Spillene har mye av den samme stemmningen. Videre har jo BF:2 meget pene vanneffekter, og ikke så alt for gale grafikk som du sikkert har merket i demoen. Det er dessuten en del nye spillelementer i BF2. Blandt annet har vi jo Commander og squads ol. Alt i alt ville jeg si at spillet er verdt hver krone og øre.
mobilfreek Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Skrevet 23. juli 2005 Om du ikke kan birdra noe mer enn det der kan du like så godt la vær å poste. @ mobilfreek: Du har jo allerede et godt utganspunkt for å kjøre BF2, da du liker BF:1942. Spillene har mye av den samme stemmningen. Videre har jo BF:2 meget pene vanneffekter, og ikke så alt for gale grafikk som du sikkert har merket i demoen. Det er dessuten en del nye spillelementer i BF2. Blandt annet har vi jo Commander og squads ol. Alt i alt ville jeg si at spillet er verdt hver krone og øre. takk for svaret tror jeg skal kjøpe meg bf2 og se hvordan det er
sixx Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 BF2 er etter min mening kanskje det beste onlinespillet jeg har prøvd...Det har utrolig god spillbarhet, mye varierte måter å krige på(bil, båt, fly osv.) bra lagopplegg, enkelt men likavell komplisert(prøv det så finenr du ut av det ) og sist men ikke minst, Det er usansynlig tøft å spille...sprenge fly i småbiter, minelegge veien...hva mer kan man ønske seg
Elendil Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 BF2 er verdt alle penga. Dobbelt så bra som BF:V, ogdet spelte eg mykje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå