kaiern Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 (endret) Satt og kjeda meg litt med Garry's mod i stad, så skulle jeg bruke noclip kommandoen, men da kunne jeg ikke bevege meg, hvis jeg da skriver noclip igjen så jeg skrur det av funker allt som før. Men ed noclip skrudd på så står jeg bare stille. Noen som vet hva som er galt? Beklager dårlig formulering osv. jeg er trøtt. Endret 23. juli 2005 av kaiern
Arne_F Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Kanskje det er lagd sånn at man ikke kan bruke cheats? ^^
kaiern Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Skrevet 23. juli 2005 Kanskje det er lagd sånn at man ikke kan bruke cheats? ^^ Nei, det skal være fullt mulig å bruke noclip.
stianfs Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 (endret) Forandret du topicen? Synest den var morsom eg. Men over til saken. Har spelt Half-Life end del ganger men aldri opplevd ein situasjon der eg har blitt låst fast etter å ha aktivert noclip. Start ein game med gode gamle HL for å sjå om du har samme problemet der. Endret 23. juli 2005 av stianfs
Newt32 Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Tror dette har noe med nclip_speed å gjøre.. husker ikke commandoen for det akkurat nå.
kaiern Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Skrevet 23. juli 2005 Noclip fungerer helt fint i vanelig HL2, mne ikke i Garry's Mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå