cruella Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 (endret) Hei! Jeg blir student til høsten å går da til innkjøp av en ibook......så lurte jeg på om dere hadde noen forslag å komme med når det gjelder programmer jeg bør skaffe meg......hva trenger en student som hovedsaklig skal drive med internett og oppgaveskriving og kanskje litt musikk! Takker på forhånd for svar!! #Emnetittel forandret av moderator# Endret 22. juli 2005 av macfjott
martbo Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Feilpostet, flyttet til Mac -Programvare Forandret også litt på emnefeltet slik at det ble litt mer spesifikt
Gaute Holmin Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Egentlig ingenting... det som følger med holder i massevis til det behovet
thomasr Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 (endret) Prøv OpenOffice først, dersom du ikke liker det kjøper du MS Office (Mac-versjonen er svært bra, og du får den til en høyst overkommelig pris som student). Endret 24. juli 2005 av thomasr
Gaute Holmin Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Nah... Apple iWork '05 ville jeg heller brukt penger på enn MS Office. Pages er en veldig god tekst/layout behandler og Keynote er en nydelig sak for å lage fremvisninger. Appleworks duger de det meste du skulle trenge et regneark til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå