c-h-r-i-s Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Hei, Jeg innstallerte BitComet igår og startet og bruke det da, men nå for en 10 min siden har jeg startet og få feilmeldinger... kommer med ca 10 mins mellomrom... og jeg må lukke programmet... Slik ser feilmeldingen ut:
Dahl Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Forsøkt å restarte maskinen, samt reinstallere programmet?
FraXinuS Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Hvis det er versjon 0.59 så pass på at du har den oppdaterte versjonen. For den første versjonen hadde en feil. Jeg hadde problemer med begge, så jeg byttet tilbake til 0.58. Den har jeg aldri hatt problemer med.
c-h-r-i-s Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 Reinnstallerte programmet, virker igjen nå... men, jeg hadde ikke feil med det de første 30 timene, så vil ikke risikere og få feil igjen, for dritt og miste det en holder på og laste ned, uten og nevne mer om det.... Så hvis det skjer en gang til trur jeg jeg gjør som siste trådinnlegger her, prøver 0,58 istedet.. er 0,59 jeg har nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå