iron-vetle Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 I vår fikk jeg melding i steam updated news saken om at i løpet av sommer skulle det komme ett nytt chapter i hl2. Det skulle hete afthermath. Jeg har ennå ikke sett noe til det, og jeg regner med at det kommer en ny steam updated news sak når det kommer. Lurer på om det er noen andre her som vet om den eksakte datoen når det kommer. takker og bukker!
Empire of the Sub Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Vet ikke den eksakte datoen, men har lest at det ikke kommer før i september. Så utrolig dårlig av Valve å lage en ekspansjons pakke som faktisk kun er 1/3 av selve hl2, som er kort i seg selv.
Novocaine Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Gleder meg stort til Aftermath, men det er elendig at det blir så kort, spessielt etter så lang ventetid og som nevnt, det skuffende korte orginalspillet. Valve very poor.
Snorre Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Etter et søk på gamer.no fant jeg ut at spillet kommer en gang i 2005. Altså ikke noen fastsatt dato enda. http://gamer.no/product.php?productId=29824
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå