Gå til innhold

Ukens tilbud på Komplett Data

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halois!

Ukens tilbud på Komplett: ATI Radeon X800VE

Er det noen som har erfaring med dette kortet? Jeg har et MSI Geforce FX5600, så innkjøp av dette blir vel enorm forskjell? :)

Har P4 2.6 GHz (overklokket til 3.1) og 3 GB ram.

Stig,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

x800 serien til Ati er stødige kort. Dette er ikke det sinteste, men du blir å både doble og tripple ytelsen fra det du har i dag. Bare husk å få lastet siste cataclyst driveren til kortet før du spiller.

Selv har jeg fått testet rivalen Nvidia sitt 6600gt kort som ligger i samme segmentet. Dette er et kort jeg er svært fornøyd med (tygger unna de nyeste spillene uten problemer), og det får du fra 1500kr. Pass på at du har god maskinvare ellers, slik at du ikke setter nitroboost på en gammel Lada :D

Lykke til.

Skrevet (endret)

Kortet har bare 4 pipelines og duger ikke til spilling. Det er ideelt til folk som vil bruke det som sånn stuepc. Dette var det forøvrig 1 lang tråd om for 2 dager siden, Link

Du kan kjøpe et 6600GT til ca. 1500kr. Det er en veldig bra serie som gir mye for pengene. Hvis du heller vil ha ATI så kan du kjøpe et x800XL eller bare x800. Standardversjonen får du til ca. 2000kr og XL versjonen må du litt lenger opp for. Kan også lønne seg å se på demokortene til komplett.

Edit: la til link og litt info

Endret av Armitage2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...