Mapster Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Når jeg tar screens i gw så får jeg ikke med UI, noen som vet hvorfor?
OleR Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Holder du inne shift? hvis ikke så skulle du fått med UI.
Mapster Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Skrevet 21. juli 2005 Nope, holder ikke inne shift. Men har prøvd i tilfelle det skulle være omvendt hos meg, at eg får med ui når jeg holdt inne shift...
Cheese_king Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 jeg har samme probleme, håper noen finne ut hvorfor
Glipp Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 User interface jeg ser alt jeg tar bilde av.. alt jeg har fram, når jeg tar bilde,er på bilde.... hvis det er det dere mener
Binary Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Når jeg tar printscreen, så får jeg med alt. Når jeg tar shift-printscreen, så får jeg uten UI. Kan skjule/vise gui ved å trykke ctrl-shift-h forresten.
Mapster Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Skrevet 27. juli 2005 (endret) Har helt glemt denne tråden jeg... Har løst det for en stund siden. Det vanlige er at man alltid får med UI når man tar screen, og må trykke "ctrl" for å ikke få med UI. Men jeg må holde inne "alt" tasten for å få med UI... UI (GUI): (Game) User Interface er hvordan man kontrollerer ett spill, program e.l. Det er altså menyer vinduer, knapper og videre som er i spillet. Når man trykker på en knapp e.l. så sender UI en beskjed til spillet/programmet. Enkel måte å se va som er (g)ui er å trykke ctrl-shift-h, da forsvinner ui (gjenta for å få tilbake). Endret 28. juli 2005 av MapSter
Mapster Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Skrevet 28. juli 2005 Synes supporten til NCinteractive er litt dårlig jeg.. Jeg spurte nemlig dem om denne saken, men svaret jeg fikk var at de ikke kunne hjelpe meg! litt merkelig med tanke på den veldig enkle løsningen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå