Gå til innhold

Elemental, Tribal eller Dragonscale LW?


Anbefalte innlegg

hey! jeg er en lv 32 druid som snart må bynne å velge mellom elemental, tribal eller dragonscale leatherworking.. noen som har tips å ideer om hva jeg skal velge å hvorfor..

 

eg liker veldig godt å tjene mye penger, men samtidig kunne bruke det jeg lager.

 

takker for alle tips å meninger :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 9 måneder senere...
Er lvl 225 i LW atm. Lurer på kva eg skal velge videre av dei tre mulighetane, det viktigaste for meg er å tjene penger, ikkje om eg kan bruke det eg lager eller ikkje. Kva er det beste valge pengemessig, eller burde eg droppa LW og tatt eit anna profession (har skinning og), i såfall, kas?

5990271[/snapback]

Jeg har kun erfaring med Dragonscale leatherworking. Her er det ikke mye penger å tjene om du ikke har flaks og får tak i et par sjeldne patterns. Selv da er det ikke mye å hente.

 

Hvis du er ute etter å tjene på det, velge noe annet enn dragonscale iallefall :)

Lenke til kommentar
Er lvl 225 i LW atm. Lurer på kva eg skal velge videre av dei tre mulighetane, det viktigaste for meg er å tjene penger, ikkje om eg kan bruke det eg lager eller ikkje. Kva er det beste valge pengemessig, eller burde eg droppa LW og tatt eit anna profession (har skinning og), i såfall, kas?

5990271[/snapback]

 

Hvis du er ute etter å tjene mest mulig penger, er nok det beste valget å droppe LW å ta opp mining istedet. Er lite og ingenting å tjene på crafting professions, mens det er mye å tjene på gathering professions som herbalism, skinning og mining.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...