Gå til innhold

Vannkjølt GF3 ??


Anbefalte innlegg

Så for en stund siden en som hadde vannkjølt GF3 kortet sitt. Finner selvfølgelig ikke igjen denne artikkelen.

Holder på å finne deler til ny pc, der cpu og chipsett skal være vannkjølt, og oxo skjermkortets gpu og minne.

Cpu blir en av de nye Athlonene, og Ati 8500 skal gi et skikkelig bilde på skjermen. Hk blir nok med sis chipsett, når det kommer et med gode ok muligheter. Ihvertfall alt annet enn VIA, da jeg ikke synes noe om å være beta tester.

 

Kunne noen hjulpet meg med å finne den artikkelen om vannkjølt gf3 ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yup, hvis jeg ikke tar helt feil er delene på vei til ham fra Cool Computers nå, lån av utstyr er i alle fall klarlagt. Sverre har bl.a. skrevet Mahogany Magic, FrankenCooler og om elektromigrasjon, så gutten kan å skrive!

 

Det er også Sverre (Duckman) som presenterte artikkelen om BladeRunner's GeForce3-kjøler på hjemmesiden sin, Duckman's Wild Page, og vi vet vel alle hva som har skjedd med originalkjøleren etter det - den er overtatt av nVIDIA's CEO!

 

Gleder meg til testen kommer, selv om han har en del annet prioritere...

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-09-18 17:53, CannoliBoy skrev:


.......og vi vet vel alle hva som har skjedd med originalkjøleren etter det - den er overtatt av nVIDIA's CEO!


Gleder meg til testen kommer, selv om han har en del annet prioritere...




 

nVidia's CEO ?

Er det noe, eller noen jeg burde vite hva/hvem er ??

Lenke til kommentar

CEO betyr Chief Executive Officer...eller på godt Norsk: Høvdingen i nVidia.

 

Sjekk her for mer info: http://www.dwpg.com/news/

 

Ang. vannkjølingen skulle Craig sende greiene i løpet av denne uken, så jeg har det vel en eller annen gang i neste uke.

 

Duckman

 

_________________

"man kan ikke lage omelett uten å knuse ei høne"

 

sjekk ut hjemmesiden min

http://www.dwpg.com

 

[ Denne Melding var redigert av: Duckman på 2001-09-21 15:19 ]

Lenke til kommentar

Jeg trur borettslaget mitt kommer til å lynsje meg hvis jeg graver ett stort høl i den fine gressplenen og legger rør opp til andre etasje.. :grin:

 

Tror jeg holder meg til kabinetter jeg også..

 

Jeg har en idè om å konvertere et gammelt kjøleskap (av den typen som ikke er høyere enn 60-70 cm) til å enten kjøle ned tanken, eller kanskje jeg burde pakke hele PC'en inn i kjøleskapet.. Vet av noen som har gjort det også. :smile:

 

Mvh,

Roger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...