Hitman2k Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 (endret) Hei folkens Ja nå har jeg kjøpt ny data med følgene ting i : Hovedkort : diamond k8n, AMD Athlon 64 processor 3500+, 1024mb ram , 200gb harddisk , skjermkort er gforce 6600 gt har 2 av de i maskinen .. 2 skjermkort altså og nemises gaming kabinett. størmforsyninga husker jeg ikke hva het eller er tror det er 680w eller no.. Også har jeg 19 LG flatskjerm. og dvd brenne osv ! Er litt noob på data .. Jo la meg komme til saken nå. Det som er, er at etter jeg innstallerte hl 2 og counterstikre osv så hakker det litt når jeg spiller. personen stopper liksom opp litt så går det fort igen og når jeg skal dukke så går det treigt .. osv... hakker en god del . Og det skal ikke gjøre det på en sånn maskin jeg har nå vel? Jeg har innstallert den nyeste drivern til skjermkorte og nyeste directX 9.0 kjører på open gl også på nest støreste oppløsning har prøvd alle de andre oppløsningen også men skjer det samme da også at det haker . Hva er det som kan være galdt jævlig kjipt liksom nå som jeg har gleda meg til å spille hl 2 osv uten at det skal hakke.....men det skjedde jo ... Noen som har noen tips ? kjører også med sli.... men er sånn enda, at det hakker..... Takk for alle svar Endret 19. juli 2005 av Hitman2k
Hitman2k Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Skrevet 19. juli 2005 (endret) Her er et bilde hvordan skjermen blir når jeg spiller. Her er bilde fra bf2 når jeg spillte det. Samme blir det på hl2 også... + at det haker og personen stoper opp ... alt går treigt på en måte. Ingen her som har noen svar på hva som kan være galdt ? ... Endret 19. juli 2005 av Hitman2k
LordBendtner Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 (endret) Du sier alt går tregt. Stopper det opp, at det henger seg en stund? Eller er det masse småhakking? Jeg sleit selv med masse småhakking i cs source, men det viste seg å være på grunn av masse ms. Når man spiller online selvsagt. Endret 19. juli 2005 av Dr3ad
Hitman2k Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Skrevet 19. juli 2005 (endret) Du sier alt går tregt. Stopper det opp, at det henger seg en stund? Eller er det masse småhakking? Jeg sleit selv med masse småhakking i cs source, men det viste seg å være på grunn av masse ms. Når man spiller online selvsagt. Hvordan skal jeg forklare det . Det er vel mere sånn at det stoper litt opp så går fort igen . Liksom at personen beveger seg fort så blir det normalt igen . Holder på sånn ofte .. så hakker det også litte grann....mere at person stoper opp ...hehe. ;P er litt teit forklart av meg men håper det et funnker ;P Endret 19. juli 2005 av Hitman2k
lolindirelensar Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 hmmm... kan være treg oppdateringsrate på skjermen da, specs på den er?
GulliveR Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Hadde samme problemet før. Grunnen var rett og slett ei meget ustabil internett linje. Det var ADSL 1024 / 256, men i ISPen (kvalito it for de som har hørt om dem) la på ingen måte opp til spilling, og resultatet ble tilsvarende dårlig. Mulig "hakkingen" kan ha en annen årsak hos deg, men eg tror det kunne lønne seg å løpe litt rundt på en server med mange spillere, og følge nøye med på MS, choke og loss.
Hitman2k Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Skrevet 19. juli 2005 (endret) Hadde samme problemet før. Grunnen var rett og slett ei meget ustabil internett linje. Det var ADSL 1024 / 256, men i ISPen (kvalito it for de som har hørt om dem) la på ingen måte opp til spilling, og resultatet ble tilsvarende dårlig. Mulig "hakkingen" kan ha en annen årsak hos deg, men eg tror det kunne lønne seg å løpe litt rundt på en server med mange spillere, og følge nøye med på MS, choke og loss. oki. Men hva mener du med ms,choke og loss ? er ikke helt med i data verdenen . hehe.... er litt noob der ;P.... Hvordan skjerm det er det er en Lg 19 . 19 active matrix tft-lcd monitor .True color support, over 16 million colors . Auto image scaling from VGA to SXGA (1280x1024) . Auto-adjustment,OSD lock, Lightviwe . Built in power brick .Vesa wall mount compaitible . Cerified tco99, epa energy star . Response time 12ms Det var vel det som er i skjermen tror ikke det har noe med linja mi å gjøre på den gammle maskina mi funnka de fett å spille cs osv.... Endret 19. juli 2005 av Hitman2k
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå