simerix Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 (endret) Ja hei jeg lurer på en ting: " Det er så mange forskjellige flashcarts til GBA. Hvis jeg for feks kjøper EZF cart, kan jeg da bruke et flash2advancekort på EZF brenneren, Eller må jeg bruke en flash2advance brenner`n? Endret 19. juli 2005 av simerix
Arne_F Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Beklager at jeg går litt Off Topic her, men hva er et flashcard?
razh0r Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Beklager at jeg går litt Off Topic her, men hva er et flashcard? Man kan ta backup av sine GBA-spill. Man kan også legge andre rom-filer, f.eks homebrews og spille dem på GBA-en. Litt OT: Her er det første Nintendo DS-flashsettet: http://www.linker4u.com/pp/item_detail.asp...4C-22CE681161B6 Synd at det er så dyrt.
911 Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 er det noe som vet hvordan den funker disse flash brikkene... så at de hadde dem hos digistore.no : http://www.digistore.no/storefront.php?cPa...05f73f3ee48de42 trenger man usb kabell + flash brikke + GBA og noe roms? Er det alt? og er det forresten noe som har erfaring med digistore.no?
razh0r Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 trenger man usb kabell + flash brikke + GBA og noe roms? Er det alt? Jepp. Da kan du ta backup av dine spill, samt legge andre spill på den tomme catridgen som følger med. Tror nok 256Mb holder i massevis til GBA.
StaBBer Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 (endret) Anbefaler en slik flashcart. Har en selv. Endret 20. juli 2005 av StaBBer
razh0r Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Dette emnet er feilpostet også. Du kunne ha rapportert istedet for å bruke en post på å skrive et innlegg som ikke hadde noe med topicen å gjøre. OnTopic: Ja hei jeg lurer på en ting: " Det er så mange forskjellige flashcarts til GBA. Hvis jeg for feks kjøper EZF cart, kan jeg da bruke et flash2advancekort på EZF brenneren, Eller må jeg bruke en flash2advance brenner`n? Jeg regner med at det skal funke. Alle catridgene er jo omtrent helt like utseendemessig.
Lou Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 (endret) Har ikke vært borti digistore, men jeg ville sendt en mail og spurt om feks det største kortet er 1 gbit, eller om det er 1 gByte. De kortene jeg jeg har vært borti, har alltid vært oppgitt i bits. Tror 128MB er det største kortet i dag. Fint med tilbakemelding hvis du mailer de Edit: Glemte denne lenken. Der finner du sikkert svar på det du egentlig spurte om. Når du har fått deg kort og skriver, så må du prøve programmene som ligger der. Funker faktisk både med film og musikk Endret 20. juli 2005 av Lou
911 Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 trenger man usb kabell + flash brikke + GBA og noe roms? Er det alt? Jepp. Da kan du ta backup av dine spill, samt legge andre spill på den tomme catridgen som følger med. Tror nok 256Mb holder i massevis til GBA. det høres jo genialt ut... er det virkelig så enkelt... feks jeg har en roms så laster jeg den inn via usb til flash brikken. Så er det bare å spille? save og load spillene osv?
Lou Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 trenger man usb kabell + flash brikke + GBA og noe roms? Er det alt? Jepp. Da kan du ta backup av dine spill, samt legge andre spill på den tomme catridgen som følger med. Tror nok 256Mb holder i massevis til GBA. det høres jo genialt ut... er det virkelig så enkelt... feks jeg har en roms så laster jeg den inn via usb til flash brikken. Så er det bare å spille? save og load spillene osv? Jepp
911 Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Ja hei jeg lurer på en ting: " Det er så mange forskjellige flashcarts til GBA. Hvis jeg for feks kjøper EZF cart, kan jeg da bruke et flash2advancekort på EZF brenneren, Eller må jeg bruke en flash2advance brenner`n? kanskje jeg stiller litt for mange spørsmål? men brenner? hva skal du brenne her?
razh0r Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 trenger man usb kabell + flash brikke + GBA og noe roms? Er det alt? Jepp. Da kan du ta backup av dine spill, samt legge andre spill på den tomme catridgen som følger med. Tror nok 256Mb holder i massevis til GBA. det høres jo genialt ut... er det virkelig så enkelt... feks jeg har en roms så laster jeg den inn via usb til flash brikken. Så er det bare å spille? save og load spillene osv? Ja. Hvis du finner roms på nettet, så kan du legge de innpå catridgen. Du kan også save og loade med catridgene. De fungerer som helt vanlige GBA-catridger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå