Gå til innhold

Dell og politikk


Anbefalte innlegg

Etter en lang diskusjon rundt Dell og service etc. (Klage mot Dell-tråden) var det en ansatt i Dell som blandet seg inn i den diskusjonen. Han skrev blant annet under med "hilsen Dell-ansatt" men oppga ikke noen annen type kontaktinformasjon, ei heller noe navn utover brukernavnet Biffen.

 

Samme dag (tilfeldig?) som han registrerte seg var det en annen Dell-ansatt som registrerte seg og går under navnet DellDude (hmm... inspirert av DivxDude?. Heller ikke han oppgir riktig navn men oppgir ihvertfall et par telefonnummer.

 

Biffen kom med et par relativt spesielle meldinger i en tråd hvor hans eget firma var involvert. De nysgjerrige kan lese hele tråden her: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?mod...tart=0&replies=

 

Det mest spesielle er vel at han signerer som Dell-ansatt men samtidig hevder at det ikke er en offisiell post. Etter at det ble stilt spørsmålstegn ved Dell sine retningslinjer ble plutselig Biffen helt stille.

 

La en ting være klart: Jeg synes det er veldig positivt at flere profesjonelle deltar i forumet, også folk fra Dell. Men hvilken troverdighet oppnår Dell når de opptrer som de har gjort her? Uten kontaktinformasjon? Uten navn? Jeg lot selv først tvilen komme tiltalte (Biffen) til gode men siden det er stille fra den kanten er det kanskje på sin plass om DellDude eller en av hans overordnede kommer med en offisiell post under fullt navn og med kontaktinformasjon.

 

Det jeg ihvertfall lurer på er: Hva synes Dell om at deres ansatte opptrer som Biffen gjør her? Bør deres ansatte opptre anonymt i et slikt forum? Er det greit å signere med Dell-ansatt uten å legge ved kontaktinformasjon? Er Biffen sine innlegg i den ovennevnte tråden i tråd med Dell sine retningslinjer?

 

Jeg var selv en av de som forsvarte Dell i den andre saken men synes nå Dell har skutt seg selv i foten. Jeg venter ihvertfall i spenning på om vi hører noe fra den kanten...

 

[ Denne Melding var redigert av: osram på 2002-07-30 20:08 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lurer fryktelig på det samme selv. Etter at jeg fikk svaret fra kritikken av biffen hvor han "unnskyldte" seg selv med at det ikke var offesielt vurderte jeg lenge å kontakte dell og spørre om dell hadde noen policy ovenfor de ansette og offentlige uttalelser. Slo det hele fra meg med at jeg ikke gadd. Men nå tror jeg at det blir gjort.

Lenke til kommentar

Hadde akkurat samme tankene som deg og tenkte å ta kontakt. Fant ut det var bedre å ta det i full offentlighet her. Ethvert seriøst firma av den størrelsesorden har garantert retningslinjer. Virker som hverken Biffen eller DellDude har særlig god innsikt i de (hvis de to nå ikke er en og samme person).

 

Til DivxDude: Du skrev i den andre tråden at du beklaget en unødvendig tråd. Synes ikke du skal det. Den var nyttig og lærerik for mange og ikke minst har vi fått det firmaet du klaget på ut på tynn is. Ikke at det er noe mål i seg selv men i et slikt forum som dette kan tap av tillit føre til en del kroner minus i overskuddet for et slikt firma. Jaja, kanskje småpenger i den store sammenheng men. Jeg tenker ihvertfall å holde meg langt unna Dell til de kommer med en offisiell tilbakemelding her.

Lenke til kommentar

Det er jo greit å få fram sånne ting. Vi, de små forbrukerene, føler oss som oftest ganske små når man får problemer med utstyr som koster kanskje oppimot 30.000. For slike summer mener jeg at ting skal fungere, ikke bare kvelde (gjelder spesielt bærbare). Når man først stanger hodet mot veggen hos disse store konsernene (nevner ikke navn, så det er ingen ting å ta seg nær for dell), er det ganske lett å gå seg bort i jungelen. Spesielt når man sakker med forskjellige personer hver eneste gang, og ingen av disse skjønner hva du snakker om, og ja de skal sende en melding til den som har saken og disse kommer med tilbakemelding så snart som mulig.

Ja, ja tenker man dette var bra, nå blir det fart på saker og ting. Men når man aldri får den tilbakemeldingen man venter på, og må på nytt ringe inn for så å klage sin nød igjen. Oppgir på nytt referanse nummeret (begynner å bli flink nå, husker det nesten utenatt)og hva får man *BLANK*. Så må man ut med hele regla igjen, for så å høre obs, ja nå ser jeg det det var en notis her men på et under vindu....hmmm...jaja tenker man alle kan gjøre feil. Nå er det sikkert ordnet, men akk å ve. Det ender med at man må ta alt i egene hender for å få det fikset, og da går det. Trodde hele poenget med support var at noen andre skulle hjelpe deg med problemet og ikke at en selv skulle løse det (prater her om leveranse problem og ikke software eller hareware relatert). Dell har et bra system, tror jeg, selv om det er masse rot der til tider. Jeg er fornøyd med produktet min kjære insp 8200 (enda, kanskje det får en annen tone hvis jeg må ha hardware support). Men jeg tror at kundebehandle systemet deres trenger noe tweaking :grin:.

 

Tross alt hva skal man forvente seg av et kjøp i klassen 20.000++? Samme kvalitet som en bruktbil (kanskje den bryter sammen nå eller neste dag). Obs den brøt vist sammen 1 time etter at garantien gikk ut, sorry men du må nok koste alt selv. Tross alt hva trodde du at 20.000++ ga deg? Skal man ikke forvente at produktene er fabrikert på en slik måte at de holder lengre enn 1 år? Eller er dette helt greit, jeg vet ikke. På meg virker det som om det eksisterer en stille konsis på at slik er det. Tar jeg feil? Bude man ikke forvente at disse produktene skal holde like lenge som andre elektriskekomponenter (stereoanlegg).

 

Bare mine tanker, som sikkert ikke har noe med virkligheten å gjøre. Lever bare i min egen lille verden.

 

Lerun

Lenke til kommentar

Man kan jo lure på om denne "biffen" faktisk er Dell-ansatt slik han påstår.

 

At han bruker underskriften "Dell-ansatt" uten å oppgi fullt navn, kontaktinformasjon, osv. ser jeg på som svært underlig.

 

Ansatte i Dell og andre firmaer kan selvsagt delta i diskusjonsforum på fritiden. Men dersom de snakker om ting som gjelder bedriften de jobber i bør de:

 

- Oppgi at de jobber i firma X, men at de nå snakker som privatpersoner, og uttalelsene deres er ikke nødvendigvis forenlige med firma Xs offisielle synspunkter. Dette ville kanskje vært det mest "ryddige" i dette konkrete tilfellet?

 

eller

 

- Ta opp spørsmålet med en overordnet som har fullmakt til å uttale seg på vegne av bedriften (eller selv være en slik person). Deretter skrive et innlegg med fullt navn og kontaktinformasjon.

 

Dette burde være en selvfølge for ansatte i en hvilken som helst bedrift.

 

LeD

Lenke til kommentar

Biffen ble stille fordi siste melding ble referert ”case closed” og da synes det unødvendig å trekke tråden videre. DivXDude satte sikkert pris på det. I så måte er det jo ikke meg imot at det åpnes en tråd på dette temaet.

 

Alle som leser den forrige tråden vil være enig at hvis de hadde sittet på teknisk support hos Dell ville DivXDude være en type kunde man absolutt ikke ville ønske å få på tråden. Alle skjønner det, men gud forby om man plutselig skulle få høre det fra en som faktisk jobbet der.

 

Det er tydelig at der skoen trykker for Osram er om dette er policy hos Dell.

 

Betyr å signere ”hilsen Dell ansatt” det samme som å signere ”hilsen Dell Computer”? Hva om det i selve teksten hadde gått frem at vedkommende jobbet hos Dell men var usignert? Osram hadde utvilsomt blitt like provosert ved sistnevnte, selvfølgelig fordi det da var på det rene at meldingen faktisk var fra en som jobbet der. Hva om det var signert ”hilsen en som jobber på Dell”? Offisielt?

 

Går man i dybden på tråden ser man at første innlegg fra biffen (som er av meget generell karakter) er signert ”hilsen Dell ansatt” mens innlegg nummer 2 (som er en åpenlys kritikk av DixXdude) ikke er signert.....men selvfølgelig vet Osram på det tidspunktet at vedkommende faktisk jobber på Dell, og da svir det så inderlig – selvom han er aldri så enig. Dette betyr selvfølgelig ikke at første innlegg er offisielt og andre innelgg er uoffisielt, men hvis man skal følge Osram’s tankegang kommer man kanskje dit?

 

Osram skriver: ”Du har signert med Dell-ansatt og da er kan du ikke etterpå komme og si at den ikke var offisiell.” Hvis Osram vil utdype hvordan han får et anonymt innlegg til å bli offisielt er jeg spesielt nysgjerrig. Hvordan har noen gang en anonym uttalelse vært offisiell?

 

Hvis det noen gang var noen tvil: ”Biffen” sine uttalelser representerer på ingen måte Dell Computers syn på saken og dette er ikke i tråd med Dells retningslinjer.

 

Det er faktisk ganske intressant å lese hele tråden, og hvordan meningene skifter, så snart det kommer en ny vending hiver mange seg på. Her virker det som om Osram har funnet seg en fanesak og vil hive mer bensin på bålet.

 

Ref. kommentar ”Den var nyttig og lærerik for mange og ikke minst har vi fått det firmaet du klaget på ut på tynn is.” Dell er altså på tynn is fordi det ble uttalt noe som alle i dette forum skjønner og er enige i, problemet var bare at det kom fra en som jobbet der. Det går jo ikke.

 

Hvis det fremdeles er noen tvil: Dette er private meninger som ikke har noe som helst med hva Dell mener.

 

Jeg får vel da med denne erfaringen i minne si meg enig med LeD’s kommentar ”Men dersom de snakker om ting som gjelder bedriften de jobber i bør de: - Oppgi at de jobber i firma X, men at de nå snakker som privatpersoner, og uttalelsene deres er ikke nødvendigvis forenlige med firma Xs offisielle synspunkter.”...just to be sure....det er ikke alle som tenker likt.

 

God natt!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-31 01:32, biffen skrev:

Biffen ble stille fordi siste melding ble referert ”case closed” og da synes det unødvendig å trekke tråden videre.


Vel, du fikk et par spørsmål direkte rettet mot deg i den tråden og det var, som du har sett, flere som ønsket svar på det.

 

Quote:


Alle som leser den forrige tråden vil være enig at hvis de hadde sittet på teknisk support hos Dell ville DivXDude være en type kunde man absolutt ikke ville ønske å få på tråden. Alle skjønner det, men gud forby om man plutselig skulle få høre det fra en som faktisk jobbet der.


Jeg kan personlig være enig med det men det er helt uinteressant. Du har kommentert en sak som dreier seg om ditt eget firma og sagt tyelig fra at du jobber der. "Vi liker ikke kunder som deg, hilsen Dell-ansatt?" Lurer på hva sjefen din sier om at du poster denne typen meldinger anonymt i et forum som dette.

 

Quote:


Det er tydelig at der skoen trykker for Osram er om dette er policy hos Dell.


Jeg vet utmerket godt at dette ikke er policy hos Dell. Det er heller ikke policy hos noen andre seriøse firmaer.

 

Quote:


Betyr å signere ”hilsen Dell ansatt” det samme som å signere ”hilsen Dell Computer”? Hva om det i selve teksten hadde gått frem at vedkommende jobbet hos Dell men var usignert? Osram hadde utvilsomt blitt like provosert ved sistnevnte, selvfølgelig fordi det da var på det rene at meldingen faktisk var fra en som jobbet der. Hva om det var signert ”hilsen en som jobber på Dell”? Offisielt?


Mulig jeg er litt treg nå midt på natta men hva vil du fram til her? Jeg blir overhodet ikke provosert i det hele tatt men jeg stiller spørsmålstegn ved hvor intelligent du har opptrådd i denne saken. Igjen: Du uttaler deg i en sak som dreier seg konkret om ditt eget firma, legger ikke skjul på at du skal gjøre noe med den saken i forhold til dine kolleger og signerer med Dell-ansatt. Om du hadde sagt at du var en hvilken som helst som jobbet hvor som helst og som mislikte folk som opptrådde som Divx hadde det vært helt greit.

 

Quote:


Går man i dybden på tråden ser man at første innlegg fra biffen (som er av meget generell karakter) er signert ”hilsen Dell ansatt” mens innlegg nummer 2 (som er en åpenlys kritikk av DixXdude) ikke er signert.....men selvfølgelig vet Osram på det tidspunktet at vedkommende faktisk jobber på Dell, og da svir det så inderlig – selv om han er aldri så enig. Dette betyr selvfølgelig ikke at første innlegg er offisielt og andre innlegg er uoffisielt, men hvis man skal følge Osram’s tankegang kommer man kanskje dit?


Først et lite utklipp fra ditt andre innlegg:

Quote:


Kan på ingen måte se at Dell er tjent med deg som kunde og er glad for at du ikke handler hos Dell igjen. Vi har andre ting å gjøre enn å dille med mennesker som deg.


Samme hvor mye du ror deg ut til fiskeskjær så er dette en uttalelse som knytter seg helt konkret til ditt arbeidsforhold til Dell. Når du i tillegg tidligere i tråden har skrevet under med Dell-ansatt er det ingen i verden, bortsett fra deg selv, som kan unngå å klare å legge sammen en pluss en og få to.

 

Quote:


Osram skriver: ”Du har signert med Dell-ansatt og da er kan du ikke etterpå komme og si at den ikke var offisiell.” Hvis Osram vil utdype hvordan han får et anonymt innlegg til å bli offisielt er jeg spesielt nysgjerrig. Hvordan har noen gang en anonym uttalelse vært offisiell?


Vel, det er jo det vi ønsker svar på fra noen høyere opp i systemet hos deg. Er det greit at Dell-ansatte uttaler seg anonymt på denne måten i en sak som dreier seg om sin egen arbeidsplass og signerer med Dell-ansatt? Så lenge du signerer på denne måten i en slik sak er det i høyeste grad offisielt i mine øyne. Det vil si: Jeg tror ikke det er Dells offisielle mening og oppfatning men jeg er ganske sikker på at du får klar beskjed om dette ikke er greit.

 

Quote:


Hvis det noen gang var noen tvil: ”Biffen” sine uttalelser representerer på ingen måte Dell Computers syn på saken og dette er ikke i tråd med Dells retningslinjer.


Og nettopp derfor burde du A) holdt kjeft, B) fått sjefen din til å kommentere om nødvendig, C) holdt firmanavnet og arbeidsgiveren din skjult, D) uttalt deg generellt og ikke referert til hvilke tiltak du skulle sette i verk på din egen arbeidsplass, E) skrevet under med fullt navn og kontaktinformasjon og gjort klart at det var offisielt. Noen av punktene ekskluderer nødvendigvis noen andre punkter

 

Quote:


Her virker det som om Osram har funnet seg en fanesak og vil hive mer bensin på bålet.


Det var ikke jeg som først brakte den saken på bane og jeg skrev også i mitt første svar på den at jeg lot tvilen komme tiltalte til gode. At du fortsatt ikke skjønner at du har tråkket i den berømte salaten er mest av alt tragisk for ditt firma.

 

Quote:


Dell er altså på tynn is fordi det ble uttalt noe som alle i dette forum skjønner og er enige i, problemet var bare at det kom fra en som jobbet der. Det går jo ikke.


Nettopp. Er det en sak som dreier seg om din egen arbeidsplass bør du, som sagt tidligere holde kjeft eller uttale deg med fullt navn og kontaktinformasjon.

 

Quote:


Hvis det fremdeles er noen tvil: Dette er private meninger som ikke har noe som helst med hva Dell mener.


Det er vel ingen av oss som er i tvil om det. Spørsmålet er jo igjen hva dine overordnede har å si til det.

 

Quote:


Jeg får vel da med denne erfaringen i minne si meg enig med LeD’s kommentar ”Men dersom de snakker om ting som gjelder bedriften de jobber i bør de: - Oppgi at de jobber i firma X, men at de nå snakker som privatpersoner, og uttalelsene deres er ikke nødvendigvis forenlige med firma Xs offisielle synspunkter.”...just to be sure....det er ikke alle som tenker likt.


Dette problemet her er langt fra nytt. Det har eksistert siden tidenes morgen og jeg har vært med på mange liknende diskusjoner på news, i diverse forum, mailinglister etc. Men problemet er såpass stort at de aller fleste firmaer har klare retningslinjer for sine ansatte. De skal opptre lojalt overfor sin arbeidsgiver, de skal ikke uttale seg i saker som konkret handler om sin egen arbeidsplass (hvis ikke dette er en del av arbeidsoppgavene deres, i så fall skal det gjøres på en helt annen måte enn i denne saken her), de har klare grenser for i hvilke privat fora en arbeidstaker skal kunne bruke sin tittel og henvise til sin arbeidsgiver.

 

Som du har skjønt er det flere enn jeg som synes du er ute og kjøre her. I den grad det skal komme flere kommentarer så venter jeg at det også kommer en offisiell kommentar fra Dell på hvordan de ser på dette.

 

Edit=Fryktelig mange skrivefeil sent på natten.

 

[ Denne Melding var redigert av: osram på 2002-07-31 03:44 ]

Lenke til kommentar

Synes denne treaden var rimelig unødvendig. Biffen ga noen meninger og fortalte at han er dell ansatt. Enhver person som ikke er evneveik skjønner at dette ikke var en offisiell uttalelse fra Dell. Ser ikke helt den store synden her.

 

Hvis dette er så ille og dere har mistet all tilliten til dell, bør dere tenke over at dette er et stort konsern, og drittsekker finnes uansett overalt.

Hvis dette virkelig er en stor sak, så snakker dere om å mislike et helt firma pågrunn av en persons uttalelse, en person som ikke engang er sikkert at jobber i dell.

La oss ta frem høygaflene og tenne faklene.

Lenke til kommentar

Vel, det er mange som ikke er enige i at det er en unødvendig tråd. Ihvertfall flere enn meg. :smile:

 

Det er vel ingen som har sagt at de tror dette er Dells offisielle mening. Jeg har til og med understreket flere ganger at jeg er sikker på at det ikke er det. Hvorvidt synden er stor eller ikke overlater jeg til sjefen hans å avgjøre. Men jeg synes absolutt det er interessant med en diskusjon rundt hvordan man opptrer her når man er tilknyttet et firma som har direkte interesse i saker som diskuteres. Som sagt er det ikke en ny diskusjon.

 

Det er heller ingen som har sagt at de har mistet all tillit til Dell. Drittsekker overalt? Jada, det vet vi alt om. Mislike Dell? Har ikke sagt noe om det. Men i den grad jeg risikerer å møte en fyr som Biffen når jeg ringer for å bestille varer for en halv million så vil jeg gjerne føle meg trygg på at han ikke slenger dritt om meg som person i et forum som dette. Jeg tror sjefen hans også gjerne vil føle seg trygg på det.

 

Jobber i Dell? Vel, han har bekreftet det nok ganger nå synes jeg vel? Det er ingen som ønsker å finne fram hverken høygafler eller fakler. Men det er absolutt en interessant sak synes nå jeg. Med et forum som dette så er det faktisk mulig for "mannen i gata" å påvirke utviklingen innenfor det vi er interessert i. Det samme gjelder for eksempel for mange mailinglister. De aller fleste mailinglister og forum blir "overvåket" av firmaer som driver i den bransjen som listen eller forumet handler om. De snapper opp ideer, får nyttige tips om seg selv og andre konkurrenter, kommer med innspill etc. Da synes jeg det er viktig at de opptrer ryddig og redelig slik at jeg vet hvem jeg har med å gjøre. Det er også i deres egen interesse. For alt Biffen vet kan jeg sitte med innkjøpsansvar for datautstyr i millionklassen. Da er det synd for ham og Dell om jeg velger å gå et annet sted pga hans opptreden.

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig i at dette er veldig interessant. Alle med vett mellom ørene vet at man ikke uttaler seg i en sak hvor firmaet man jobber i er involvert uten en godkjennelse fra sjef e.l.

Det biffen har prestert å gjøre er å "sverte" sitt eget firma, i hvertfall i noens øyne. Saken er den at etter å ha lest innleggene til biffen kommer følgende tanker opp:

 

1) Har de annsatte de tekniske kunnskapene i behold? Virker jo ikke som om de ikke har noe særlig opplæring når de ikke engang vet å ikke uttale seg på slike måter.

 

2) 2 kan jeg stole på at mitt kundeforhold eller min bedrifts kundeforhold forblir akkurat det og at en eller annen duste ansatt begynner å uttale seg om det i det offentlige fordi kan ble provosert over noe. Jeg vet at det i dette tilfelle var kunden som startet hele diskusjonen, men det skal ikke så mye mer til for at det blir omvendt.

 

Dette resulterer i at jeg sjekker markedet for å finne alternativer som er konkuranse dyktige både på pris og kvalitet som jeg hører mye bra om før jeg velger å bruke Dell. Dell har i mine øyne gått i fra å være et førstevalg til et sistevalg. Beklager, men slik er realiteten.

Lenke til kommentar

Jeg synes denne tråden er meget viktig. Vil takke vedkommende som startet det hele.

 

Jeg fikk ikke gjennomslag på min klage, men jeg håper at det medførte til at folk tenker over to ganger før de kjøper Dell.

 

Jeg føler meg uansett ikke verdsatt av Dell, siden de ikke har gitt meg den støttet jeg skulle hatt.

 

Jeg kjøpte tross alt et system som kostet over 35000,- Og trodde selvfølgelig at deres support og opptreden offentlig var bra nok.

Lenke til kommentar

Må bare kommentere når Divxdude fortsetter å klage på Dell.

 

1. Klagen(e) dine blir ikke tatt til følge fordi de er uberettigede.

 

2. Du har fått den support du skal ha og mer til.

 

Det finnes sikkert noen som har grunn til å klage, men du er ikke blant dem.

 

For ordens skyld; jeg jobber ikke i Dell, har aldri jobbet i Dell, kjenner ingen som jobber i Dell, har aldri eid et Dell-produkt og kjenner ingen som har Dell :smile:

Lenke til kommentar

Divxdude: Vennligst ikke dra inn ditt forhold til dell i denne tråden. Du har allerede hatt en diger tråd om nettopp det. Denne tråden handler ene og alene om hvordan dell ansatte skal opptre offentlig, og har absolutt ikke noe med hvordan service man får på dell.

Lenke til kommentar

Kan ikke se det store problemet med en underskrift som "hilsen en som jobber hos "firmaX"". Hadde stillt seg annerledes om det hadde f.eks. hadde stått "Hilsen Dell support". Kan godt forstå at "Biffen" følte trang til å ta til motmæle etter det som Divxdude klarte å lire av seg.

 

Om det hadde vært en fra compaq som hadde sagt det samme og underskrivd med "en som jobber hos Compaq" tviler jeg på om noen hadde lurt på om det var offisielle Compaq uttalelser. Er vel bare fordi "Biffen" sier han jobber hos Dell og PC'n er en Dell.

Lenke til kommentar

Jeg jobber ikke for dell,

 

men har en god del support erfaring. å

vil gjerne si følgene.

 

1 du kan ikke forvente at supporten skal støtte deg når du vil gjøre noe som har å gjøre med 3 parts hardware, det blir det samme som å si at hw produsenten å supporten burde ha detalj kunskaper om over 10 000 forkjellige deler å vite hvordan den oppfører seg i samband med akkurat din pc å ditt opperativ system.

 

2 når man overklokker å konfigurerer hw'n på din pc, til noe som er stikk motsatt fra det som produsenten garanterer funke så ikke forvent sympati eller at problemene du lager skal dekkes av garanti'n.

 

å det er lov å bruke sundt fornuft,

kjøper du en volvo så kan du ikke vente at volvo supporten skal vite hvordan den funke med subashu å hundai å citroen deler i den. samtidig at garantien går til *******, kjører du den bilen i 3 ganger anbefalet hastighet å bilen går til ******* ikkeforvent at dem skal fikse på garanti din mekkingsfeil da. 3. supporten til hva du nå en kan ha av en bil eller pc eller hvitevare har ikke plikt til å kunne alt om alt, hva dem skal vite så mye dem kan om, er alt om sine produkter.

 

ok dårlig forklart å dårlig satt opp, men antar folk får til å lese å forstå hva jeg mener.

 

 

MR_T

Lenke til kommentar

Divxdude:

Hvilken Dell har du da? Jeg har selv en Dell Dimension 8200 til over 35.000, og jeg har ingen problemer med den! Tvert om, jeg er super fornøyd og skal kjøpe Dell Inspiron 8200 i snar fremtid!

 

Du virker jo dessuten helt snodig i hodet! Du kan jo ikke ødelegge noe med vilje og kreve at det blir erstattet... Du kjøper ikke en Krystallbolle og kaster murstein på den, for så å kreve ny! (DU INRØMMER DET IHVERTFALL IKKE... noe du tydeligvis måtte!) Og du sa i den forrige tråden, at det ikke har kostet Dell noe.. Klart det har kostet Dell masse! Jeg antar at Dell også har Jurister som tar 1000,- kr i timen, og da sier det seg selv, at det koster penger å se på den fillesaken din.. Selv om de bare bruker 15 min, har det kostet dell 250,-...

 

Fysj.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...