Roberticus Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Forsøker desperat å få gjort unna de 3 siste Sunken Temple questene mine, deriblant The God Hakkar. I går fikk jeg endelig hivd meg med et team som virket kompetent og som ville gjøre denne delen i ST. Som level 60 mage virker dette kanskje litt rart, men jeg vil gjerne ha head item'en (reward for questen) ASAP pga at jeg ikke har noe bra head item enda. Vel, alt gikk utrolig bra helt til vi skulle starte Hakkar spawningen. Tanken advarte mange ganger om at vi ikke skulle aggroe Dragonkin karene (Suppressors) som kom etter hvert bål vi slukket (skal slukke 4 bål). At gikk helt glatt til vi slukket bål nr 3 da en dust i teamet (shaman Peteman så vidt jeg kunne se) aggroet suppressorene (han spammet først at vi skulle drepe de for det hadde ikke noe å si for spawningen av Hakkar). Så da måtte vi bare drepe de og der sluttet spawnen, dørene gikk opp og alt stanset opp. Kan noen av dere bekrefte framgangsmåten her? Drepe Serpent som dropper blodet som brukes til å slukke flammene. Samtidig drepe non-elite serpents etterhvert som de dukker opp. Når alle 4 flammene er slukket vil Hakkar og de 4 suppressorene aggroe? Eller så drepe de 4 suppresorene og så Hakkar? Vil gjerne ha framgangsmåten helt konkret så jeg slipper en sånn opplevelse enda en gang. Var 2 timer i dass når questen stanset opp.
Exeter Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Eneste jeg gjorde. Vi "manet" frem bossen, drepte alt som spawnet, hver gang en kar fikk "blodet" slukket han en flamme. Når alle flammene var slukket, tok vi bossen. Så må du huske å bruke quest item når du står oppo bossen, så får du "juicen" hans eller hva det var.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå