CAT-scan Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 På IBM-laptoper finnes det ingen windowstast. Jeg vet det finnes programmer som kan bytte om en tast med en annen, men jeg har kun funnet sharewareversjoner som kan brukes i en viss periode (eller et visst antall ganger). Noen som kan gi meg noen tips?
EagleEye123 Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Ctrl+Esc gjør det samme som Windowstasten... Den for høyre museknapp husker ikke jeg.....
Blaster2k Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Hehe, første gang jeg har hørt at noen savner windowstasten
CAT-scan Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 Ctrl+Esc gjør det samme som Windowstasten... Den for høyre museknapp husker ikke jeg..... Det er det mange som har fått for seg. Dette er, såvidt jeg vet, feil. Det er et utall snarveier som er tilknyttet windowstasten som ikke fungerer om man bruker Ctrl+Esc. Jeg har da i alle fall aldri fått til å bruke Ctrl+Esc som en fullverdig erstatning. Det er forresten ikke jeg som skal bruke dette programmet, men en kollega av meg som på en eller annen måte har gjort seg avhengig av den.
CAT-scan Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 http://www.microsoft.com/windows95/downloa...toy/default.asp Her er det visst et gratis verktøy som skal fungere på alle versjoner av windows. Alle de idiotene som prøver å tyne penger ut av folk ved å kopiere dette programmet kan herved brenne(!).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå