Gå til innhold

Pcen min har noe seriøst i mot WoW


Anbefalte innlegg

Jeg spilte akkuratt som vanlig og skulle alt-tabbe ut for å skifte en sang i winamp, så går jeg tilbake og spiller i ca 5 sekunder plutselig detter jeg ut. Så går jeg inn i spillet igjen, og logger inn går innpå characteren jeg spiller med og i det jeg skal begynne å spille detter jeg ut igjen. Det første jeg tenker på er interface, så jeg fjerner det og prøver igjen, nope samme skjer. Så plutselig ser jeg at snarveien min peker til feil plass (jeg har to installasjoner av WoW). Så da prøver jeg i fikse det men får opp at den ikke finner WoW.exe, jeg skjekker dette og da er alle filene i WoW mappen min vekk. Borte vekk, niks, nada, ingenting. Dette var da merkelig tenker jeg, så går jeg innpå den andre installasjonen, oppdaterer den og prøver å spille, samme skjer.

 

Så tenker, faen heller, og prøver å bare slette alt, jeg får opp at mappene er allerede i bruk!? (Jeg har skjekket taskmanager og ingenting der). Jaja, bare en løsning igjen, jeg tar å innstallerer alt på nytt. Setter cdene i cdrommen og begynner å installere, så sitter jeg å surfer i mens, plutselig! Da er FAEN MEG INSTALL VINDUET BORTE?!

 

Noen som har peiling? :hrm:

 

edit: alt annet virker tilsynelatende helt greit.

Endret av Zevz0r
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...