agail Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 jeg har et hjemmenettverk med 2 pcèr. når jeg prøver å gå inn på den ene maskinen for å laste over noe kommer denne feilmeldingen: \\agail er ikke tilgjengelig. Du har kanskje ikke tillatelse til å bruke denne nettverksressursen. Kontakt administratoren av serveren for å finne ut om du har tilgangstillatelser. ingen tilgang. Hva skal jeg gjøre???? (hvordan finner jeg ut om jeg har tillatelse??)
death_comes_rippin Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 bruker du brannmur på maskinene? isåfall så er det dette som gjør d. windows brannmur har også en tendens til og sperre maskinene
luxus Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 pass på at maskinene er på samme workgroup nja, det trenger de vel ikke... \\<maskinnavn> funker for meg uten at de er i samme workgroup.
agail Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Skrevet 16. juli 2005 begge maskinene står på samme workgroup. Men jeg har fått det til før med gammel maskinene at de er på forskjellig workgroup
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå