Gå til innhold

Får ikke opnet Adobe Premiere Pro 1.5


icer

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg skal opne Adobe Premiere får jeg følgende feilmeldinger (Se bilde)

Hva må jeg gjøre for å få fikset dette? Jeg har lyst å beholde Fruity Loops og har også lyst å beholde Premiere...

Har reinstallert flere ganger, samt uinstallert og slettet alle filene som lå igjen i mappen før jeg installerte igjen uten hell...

Noen tips?

post-26-1121519712_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnen til at Adobe ikke kan finne noen "valid editing modules" er at du mest sannsylnlig har installert kodeker som adobe bruker, som oftest installert som en del av en codec pack (feks Ace Mega Codec Pack)

Hadde dette prob. tidligere, avinstallerte bare Ace, og gikk over til å bruke VlC, etter det, fungerte Adobe som en drøm!

 

<EE>

Lenke til kommentar
Grunnen til at Adobe ikke kan finne noen "valid editing modules" er at du mest sannsylnlig har installert kodeker som adobe bruker, som oftest installert som en del av en codec pack (feks Ace Mega Codec Pack)

Hadde dette prob. tidligere, avinstallerte bare Ace, og gikk over til å bruke VlC, etter det, fungerte Adobe som en drøm!

 

<EE>

Leste om dette også, men hva har Ace å gjøre med fruitty loops?! :hmm:

Lenke til kommentar
Har du avinstallert noen kodeker?

 

<EE>

Om jeg har avinstallert noen kodeker NÅ eller før?

Jeg kan ærlig talt ikke huske om jeg har avinstallert eller installert for den del noen tidligere... Det fungerte her for en måned siden, men nå vil den ikke... Men det rare er at Fruity Loops fungerte samtidig som Premiere, men nå får jeg feilmelding om at det er noe kødd med Fruity Loops

Hvordan uinstallerer jeg Ace egentlig? Det er ikke noen "uninstall" funksjon

Endret av icer
Lenke til kommentar
Mener du å si at du har Ace inne, og har lest at det kan skape problemer med Premiere, og ennå ikke avinstallert det?

Ja, fordi jeg får feilmeldingen når den loader "FL studio" og ikke noen kodeker...

Men skal sjekke om det fungerer å avinstallere nå...

 

Edit: Nå fungerer Premiere, jeg avinstallerte alt av codec packer og programmer som hører sammen, installerte divx og bsplayer pånytt...

Noen tips til codec packer (eller trenger jeg noen) jeg kan laste ned som ikke skaper samme problemet?

 

Hvilke codecer trenger jeg egentlig? De beste...

Endret av icer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...