PSV Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Som topic sier, hvor skal jeg grinde med hunteren min? han er level 32 nå, holder på å grinde i Kurzen's i STV akkurat nå.. Det som er, er at med pally'n min (nå level 46) grinda jeg i Desolace på Undead Ravagers, men det var kun siden pally's har en stor fordel mot undeads (Exorsism, Turn Undead o.s.v) nå har jeg en Marksmanship build på talent (d.v.s satser på Ranged) med en bjørn som pet (Ice Claw Bear, lvl 8 når fanget, Dun Morogh ) Melee våpenet mitt er : (JA, jeg VET at hunter ikke skal ha Staff, men kun 2 levler å holde ut) Emberstone Staff 19.7dps Staff 2H Speed : 3,0 tenkte å skaffe Bonebiter i level 34 : 2H Øks, 38.8dps... (gidder ikke bruke penger, trenger til mount) Jeg har kun 30g akkurat nå, og jeg trenger en god grindeplass som skaffer penger, noen som har noe tips å komme med? Mitt mål : Level 40, BG (31-40), Mount, Bra våpen og full Mail armor...
hallyboy Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Paladin= Gode mot Undeads Hunters= Gode mot Beasts Jeg vil anbefale deg å grinde i Stranglethorn Vale, som jeg selv gjorde
Sir Zu Zwat Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 (endret) Tenkte å skaffe Bonebiter i level 34 : 2H Øks, 38.8dps... (gidder ikke bruke penger, trenger til mount) Hva i all verden skal du med +20 str? Det der er nok et Pala/War våpen. Eneste som gjelder for Hunter på et melee våpen er stats (agi, sta, +ap, +%crit). Så jeg ville nok bare kjøpt/skaffet et grønt sverd/øks/stav whatever, ..of the monkey eller . of agility. Bare et tips da +20 str er tull på Hunter. Jeg har kun 30g akkurat nå, og jeg trenger en god grindeplass som skaffer penger, noen som har noe tips å komme med? Du kan jo prøve elitene i Dun Modr @ Wetlands EDIT: Skriveleif =) EDIT #2: I quoten faktisk. Endret 15. juli 2005 av omiro
PSV Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Skrevet 15. juli 2005 (endret) joda, fikk nytt våpen i dag : Guerrilla Cleaver Bindes when picked up Main Hand Axe 34-65 damage Speed 2.80 (17.7 damage per second) +3 Agility +4 Stamina Durability 75/75 Noen som vet hva som passer godt til dette? (one-hand) EDIT : Bør helst være quest reward... Endret 15. juli 2005 av Per-Stian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå