th-3 Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Rødsprit er ikke det reneste da men. Har brukt vanlig 70% alkohol til å rense kontaker osv i gamle mobiler, det gikk bra.
Chevelle Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Spring til nærmeste bensinstasjon og kjøp en flaske med kondensfjerner. Er noe av det bedre man kan bruke.
Explorer Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Ja, rødsprit går helt fint. Forurensingen i rødspriten er fargen og brekkmiddlet som er tilsatt. Blå isopropanol går også ann å bruke, men det inneholder også farge og brakkmiddel, hvis du kan få tak i ren teknisk sprit, eller blank isopropanol/2-propanol så vil dette være noe av det bedre du kan bruke.
Chrisss Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Skrevet 14. juli 2005 så det skjer ikke ikke noe galt vist jeg tar litt sån på en papir og tørker av cpu?
Explorer Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Ikke bruk vanlig tørkepapir. Det loer, og det vil godt mulig gjøre det enda værre. Selv har jeg faktisk brukt kaffefilter dyppet i sprit som jeg iallefall ikke har hatt problemer med. Er sikekrt ikke det beste, men jeg tror det skulle være bedre enn vanlig tørkepapir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå