Myx Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Blir det slik at vi får et slik realm i europa etter 1.6 patchen? Og ja: det ligger sikkert et annet sted på forumet også, men trådene her har så lett for å gli ut i uendeligheter av OT at jeg ikke gidder å lese gjennom alle meningsløse innlegg for å få svar på et enkelt ja/nei spørsmål :-)
MiteS Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Slenger meg på da jeg vil vite det samme. Har heller ikke orket å lese alle postene med OT snakk. -MiteS-
Myx Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 Den nye serveren skal visstnok komme "soon" ..Får håpe det ikke går an å flytte over chars fra andre realm til den, da!
MiteS Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Den nye serveren skal visstnok komme "soon" ..Får håpe det ikke går an å flytte over chars fra andre realm til den, da! Håper ikke det nei..
Dʋgɢtung Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Det er vel såvidt jeg vet ikke mulig. Det er ingen andre RP PvP-realms, og skulle man da flytte folk over fra vanlige PvP-realms, eller RP PvE-realms? Nei, jeg synes det er fint Blizzard lar folk få starte på ny, og spesielt når det er så stor etterspørsel etter det.
Canute Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Den nye serveren skal visstnok komme "soon" ..Får håpe det ikke går an å flytte over chars fra andre realm til den, da! Thundgot sa at dette ikke skulle gå an.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå