Kanetheheatsink Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 73 User(s) are reading this topic (29 Guests and 1 Anonymous Users) 43 Members: magubrothers, gobyfly, Mr. Jenssen, p0zz, Jungldyr, The_WebWizard, kjexter, Duckwings, .Brusfisk, Pelas, JaWa, owen10, Brakballe, Haugiz, Ickz, Sykkel, Cherox, Cappo, pelleanka, Amd_Barton, Psalm, runeoslo, Confession, Dondrio, Locutus_NOR, apollox, Blib, DuTTZi, Morfiril, SBS, Arthas, kårekårelimihåret, meridoc, Sclein, dga01, Lucifer 666, Johamir, SveinGunnar, JokuM, einheri, Lomion, -=Toasted=-, martiva Shit.. Er det mange tråder med så mange besøkende?
Amon Amarth Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 78 bruker(e) leser dette emnet (30 gjester og 1 anonyme brukere) 47 medlemmer: Amon Amarth, Complexion, Sippini, magubrothers, The_WebWizard, Ickz, Per-Stian, Pelas, Degame, meridoc, nord, Killerquo, Amd_Barton, geiran, gobyfly, kjexter, Locutus_NOR, Kennela3, runeoslo, p0zz, Jungldyr, JaWa, owen10, Brakballe, Haugiz, Sykkel, Cherox, Cappo, pelleanka, Psalm, Confession, Dondrio, Blib, Morfiril, SBS, Arthas, kårekårelimihåret, Sclein, dga01, Lucifer 666, Johamir, SveinGunnar, JokuM, einheri, Lomion, -=Toasted=-, martiva Enda flere nå!
DirtyBit Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 (endret) 78 bruker(e) leser dette emnet (30 gjester og 1 anonyme brukere)47 medlemmer: Amon Amarth, Complexion, Sippini, magubrothers, The_WebWizard, Ickz, Per-Stian, Pelas, Degame, meridoc, nord, Killerquo, Amd_Barton, geiran, gobyfly, kjexter, Locutus_NOR, Kennela3, runeoslo, p0zz, Jungldyr, JaWa, owen10, Brakballe, Haugiz, Sykkel, Cherox, Cappo, pelleanka, Psalm, Confession, Dondrio, Blib, Morfiril, SBS, Arthas, kårekårelimihåret, Sclein, dga01, Lucifer 666, Johamir, SveinGunnar, JokuM, einheri, Lomion, -=Toasted=-, martiva Enda flere nå! mer nå!, men tilbake til tema, detta fant jeg på blizz foruma (eu) Thundgot | 7/13/2005 11:24:40 AM WEDT: "There's a slight delay on getting the realms back up. We're running final tests on the realms now and hope to have them up very soon" ps: 84 bruker(e) leser dette emnet (34 gjester og 0 anonyme brukere) 50 medlemmer: Darkey, Blib, Coaxmetal, Cappo, jonathankrane, mr. fotball, Azizel, alexf, Rodney Mullen, magubrothers, Per-Stian, bavac, apollox, Psalm, geiran, Hyu, Scarface^, Darx*, Rookie_NO, Ickz, JaWa, Mr. Jenssen, Fnix, GRendal, Amon Amarth, Lomion, Taykun, Kazuo, Jungldyr, Brakballe, owen10, Kennela3, Xeenon_, meridoc, The_WebWizard, Degame, Minigud, Høyland, nord, Magnus Kopstad, Sippini, gobyfly, Locutus_NOR, runeoslo, Haugiz, Sykkel, Cherox, pelleanka, Confession, Dondrio (kunne ikke dy meg) Endret 13. juli 2005 av Darkey
geiran Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...mp=1#post389068
Krims Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 jeg får heller ikke kommet meg inn på EU wow sidene >_< jeg vil lese forums.. møkk lei US foruma http://forums-en.wow-europe.com/board.aspx...=wow-general-en WOOT! Hm... jeg prøver og see siden men takket være den syk store trafikken på serveren dems tar det jo evigheter og få fram siden Hvor mye fart er det? 1 KB/s? Tar jo 2 min og loade ET bilde... ffs 1,8 kbps!!! w00t!
Amon Amarth Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 (endret) 78 bruker(e) leser dette emnet (30 gjester og 1 anonyme brukere)47 medlemmer: Amon Amarth, Complexion, Sippini, magubrothers, The_WebWizard, Ickz, Per-Stian, Pelas, Degame, meridoc, nord, Killerquo, Amd_Barton, geiran, gobyfly, kjexter, Locutus_NOR, Kennela3, runeoslo, p0zz, Jungldyr, JaWa, owen10, Brakballe, Haugiz, Sykkel, Cherox, Cappo, pelleanka, Psalm, Confession, Dondrio, Blib, Morfiril, SBS, Arthas, kårekårelimihåret, Sclein, dga01, Lucifer 666, Johamir, SveinGunnar, JokuM, einheri, Lomion, -=Toasted=-, martiva Enda flere nå! har dabba av litt, men tilbake til tema, detta fant jeg på blizz foruma (eu) Thundgot | 7/13/2005 11:24:40 AM WEDT: "There's a slight delay on getting the realms back up. We're running final tests on the realms now and hope to have them up very soon" ps: 74 bruker(e) leser dette emnet (28 gjester og 0 anonyme brukere) 46 medlemmer: Darkey, Taykun, Kazuo, alexf, Lomion, ArchEnemY, Lucifer 666, Rookie_NO, Killerquo, Arrosiach, Per-Stian, Jungldyr, Brakballe, Mr. Jenssen, Ickz, owen10, Kennela3, Amd_Barton, Xeenon_, meridoc, Pelas, The_WebWizard, Degame, Minigud, Høyland, nord, Magnus Kopstad, Sippini, gobyfly, Locutus_NOR, runeoslo, JaWa, Haugiz, Sykkel, Cherox, Cappo, pelleanka, Psalm, Confession, Dondrio, Blib, Morfiril, SBS, Arthas, kårekårelimihåret, Sclein (kunne ikke dy meg) skjønner hvorfor... OT: Noen som har funnet ut litt mer? Sjekket på 3dgamer, der har dem ikke fått det til europa. edit: ps: 88 bruker(e) leser dette emnet (33 gjester og 0 anonyme brukere) 55 medlemmer: Amon Amarth, The_WebWizard, Rodney Mullen, Balle Klorin, DeeTee, Darkey, Jungldyr, Doga, alexf, Killerquo, Complexion, kleo, Darx*, Rookie_NO, geiran, Hyu, Blib, Coaxmetal, Cappo, jonathankrane, mr. fotball, Azizel, magubrothers, Per-Stian, bavac, apollox, Psalm, Scarface^, Ickz, JaWa, Mr. Jenssen, Fnix, GRendal, Lomion, Taykun, Kazuo, Brakballe, owen10, Kennela3, Xeenon_, meridoc, Degame, Minigud, Høyland, nord, Magnus Kopstad, Sippini, gobyfly, Locutus_NOR, runeoslo, Haugiz, Sykkel, Cherox, pelleanka, Confession meste som har vært på? omfg bare øker nå! Endret 13. juli 2005 av Amon Amarth
IHASBOOK Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 OT! Nå som jeg har dere her. Noen som spiller Vasj her?
DirtyBit Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...mp=1#post389068 der kom linken ;D
Dʋgɢtung Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 (endret) Fikk ny melding!!! Den har jeg fått 4-5 ganger over de siste 45 minuttene. Du får uansett ikke lastet ned noe Endret 13. juli 2005 av Complexion
meridoc Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Fikk ny melding!!! Den meldingen har jeg fått tusen ganger, men det funker fortsatt ikke
Kanetheheatsink Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 (endret) Altså, vi betaler i "mengder" og blizz kan ikke engang fikse serverene kjappere enn dette? Skuffende.. edit: La ved en egendefinert EQ til Winamp. Bare tenkte dere kan prøve den og se hva dere syntes eller kjeder dere uten wow. Fungerer best til electronica. eq.EQF Endret 13. juli 2005 av magubrothers
DirtyBit Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Altså, vi betaler i "mengder" og blizz kan ikke engang fikse serverene kjappere enn dette? Skuffende.. er 105kr i mnd "mengder" hva er 120kr i mnd da? (Starwars Galaxies)
Amon Amarth Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 (endret) Edt: Legger til at klokken er 13:04... det er over 2 timer siden wow skulle vært oppe igjen... *kreperer* Endret 13. juli 2005 av Amon Amarth
mbskywalker Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 The patch should be available when the realms are opened up. Note that there might be heavy traffic on the download at first. På realm-status siden er alle piler grønne . btw. 89 personer leser tråden
DirtyBit Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 vel, kos dere folkens.. nå må jeg gå på jobb... brb 8 timer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå