Gå til innhold

Ny bærbar til max 20.000 KR?


Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe meg en ny bærbar pc. For øyeblikket har jeg en 3 år gammel Zepto Z-Note 2002 som jeg syns begynner å bli litt treig. Den har et Geforce4 32mg skjermkort , 256mb ram og 20 GB harddisk. Nå vil jeg hanoe nytt og bedre.. men trenger litt hjelp.. Vet ikke helt hvilket merke jeg skal gå for, men den må ikke koste mer enn 20000kr.

 

Vil gjerne kjøpe en pc som jeg kan ha i noen år fremover slik at jeg slipper å bytte den ut. Siden jeg skal studere til høsten bør den viftene ikke bråke så fryktelig masse. Hadde tenkt å ha minimum 1Gb systemminne og håper på et grafikkort som man kan spille litt med. Også morgendagens spill selvfølgelig. Strørrelsen spiller egentilg ikke så stor rolle, bare pcen ikke er over 4kg. DA begynner det å bli tungt.

 

Kan noen hjelpe meg? Trenger tips. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vurderer å kjøpe meg en ny bærbar pc. For øyeblikket har jeg en 3 år gammel Zepto Z-Note 2002 som jeg syns begynner å bli litt treig. Den har et Geforce4 32mg skjermkort , 256mb ram og 20 GB harddisk. Nå vil jeg hanoe nytt og bedre.. men trenger litt hjelp.. Vet ikke helt hvilket merke jeg skal gå for, men den må ikke koste mer enn 20000kr.

 

Vil gjerne kjøpe en pc som jeg kan ha i noen år fremover slik at jeg slipper å bytte den ut. Siden jeg skal studere til høsten bør den viftene ikke bråke så fryktelig masse. Hadde tenkt å ha minimum 1Gb systemminne og håper på et grafikkort som man kan spille litt med. Også morgendagens spill selvfølgelig. Strørrelsen spiller egentilg ikke så stor rolle, bare pcen ikke er over 4kg. DA begynner det å bli tungt.

 

Kan noen hjelpe meg? Trenger tips. :roll:

dell i9300 =)

Lenke til kommentar

dell xps.... skal kjøpe den i morra.. den er ferdig konfig til 20 høvidinger...inkl frakt og moms... hvis du leter i forumet så finner du vell rask ut at den er den råeste... til 20 lapper...

 

den jeg skal ha har:

 

- M2,0

- 1024 ram

- 80g 5400 rpm

- dvd brenner....

 

ja og selvfølgelig... får man jo en crapy lego printer... håper å få bytta den mot noe anna som er nyttig... dvs kanskje en orginal xps sekk...

 

 

lykke til...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

www.shg.no har kjempebillige bærbare... Vet ikke noe om kvaliteten, men husker at det var en tråd om det tidligere i dag. (SHG altså)

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar
www.shg.no har kjempebillige bærbare... Vet ikke noe om kvaliteten, men husker at det var en tråd om det tidligere i dag. (SHG altså)

JEG ville ikke kjøpt en shg maskin når du først skal ut med 20k... skjermene på disse maskinene har veldig lav oppøsning (8600= 1260-800).

 

En XPS2 hadde nok ikke vært så dumt nei =) da får du ihvertfall et supert skjermkort og fin skjerm :love: (storebroren til i9300 som jeg nevnte tidligere)

Lenke til kommentar
Hmm, ble litt usikker. Men skal iallefall ikke ha SHG.. Tror ikke dem er noe særlig tess.. Men Dell sine maskiner virker jo veldig bra da..

 

Hvordan er de støymessig? Burde jo ikke bråke så mye da.

kan gi deg tilbakemelding når jeg får min i hus =) men det er jo mange her som har både xps2 og i9300, så :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...