iTxOuMs Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 (endret) Eg har problemer med Counter Strike - Source. Eg får logga meg inn og installere det, men ikkje opne og spele det. Har lagt inn drivaren til sjermkortet mitt på nytt, men det fungerer ikkje. Har lagt inn Direkt X 9c, sjølv om det ber om Direct X 7. Her er feilmeldinga eg får: Kva gjer eg no? Endret 11. juli 2005 av iTxOuMs
Striderkim Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Har du endra instillingar i grafikkort panelet? Ettleranna med video settings?
iTxOuMs Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Skrevet 14. juli 2005 Nei, har ikkje endra innstillingane på grafikkortet mitt. Det er ingenting om video options der. Har formatert hardisken og lagt Windows inn på nytt. Men ingenting ser ut til å fungere.
Striderkim Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Source har fungert på dataen før? Send melding om problemet til steam support, ser ikkje ut som noken her kan hjelpe deg
iTxOuMs Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Skrevet 14. juli 2005 (endret) Steam har fungert som bare det, spelt Source for harde livet. Men det var netopp det sjedde, to dagar sida. Så no funkar det ikkje i det heile tatt ganske irriterande Faktisk funker ikkje Far Cry heller. Eg installerer det men når eg opner de kjem det blir det bare svart sjerm. Det er nok noe med grafikkort driveren. Endret 14. juli 2005 av iTxOuMs
iTxOuMs Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Skrevet 14. juli 2005 No er problebet løst... Eg hadde installert en ny drivar til grafikkortet som var for ny. Så eg bære innstallerte den gamle igjen Men takk for tipsa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå