runel Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 (endret) Er det noen som gidder å gå inn hit å zoome litt på kartet, for å sjekke om Internet Explorer plutselig fyrer opp og bruker 99% av CPU inne på disse sidene? Min maskin er en bærbar Fujitsu Siemens, 1,8 GHZ, 1 GB ram, men idet jeg går inn på den linken bruker plutselig iexplore.exe 99% av CPU (For ordens skyld, linken er til Statens Kartverks gratis Norgeskart) Endret 10. juli 2005 av runel
adsfiklam Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Er det noen som gidder å gå inn hit å zoome litt på kartet, for å sjekke om Internet Explorer plutselig fyrer opp og bruker 99% av CPU inne på disse sidene? Jepp, skjer det samme her.
RattleBattle Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Skjedde ikke her med Linux og Firefox, men jeg ser at siden er stort sett en Java-applet. Jeg kjører ikke den nyeste Javaen (1.5), men 1,4. Sun er jo kjent for å slippe ut Java-versjonene sine litt vel tidlig og med mange bugs. Du kan, hvis du vil, avinstallere den versjonen du har og laste ned 1.4 i stedet.
Tannpirkeren Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Fungerer fint her, uten at CPU beslaglegges. Har Java 1.5 installert. Svein.
runel Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Skrevet 11. juli 2005 (endret) Skjedde ikke her med Linux og Firefox, men jeg ser at siden er stort sett en Java-applet. Jeg kjører ikke den nyeste Javaen (1.5), men 1,4. Sun er jo kjent for å slippe ut Java-versjonene sine litt vel tidlig og med mange bugs. Du kan, hvis du vil, avinstallere den versjonen du har og laste ned 1.4 i stedet. Jeg kjører nå Java 1.4, så jeg prøver en oppgradering til 1.5, for å se hva hva som skjer da... Kommer med tilbakemelding TILBAKEMELDING: Det samme skjer med Java versjon 1.5, CPU aktivitet for IEXPLORE.EXE blir 99% Noen som skjønner hvorfor? Endret 11. juli 2005 av runel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå