Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nextgentel er ustabilt + jeg trenger en ny ip


Anbefalte innlegg

Noen som vet hvorfor nettet mitt er så ustabilt? Har prøvd og resette modemet 2 ganger, men er like ustabilt. Har en stabilitet på maks 2 dager så detter modemet ut. Og noen som vet hvordan jeg kan få en ny ip fra nextgentel? Har blitt G-Lined fra quakenet =/ så må ha ny ip for og komme inn igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvorfor nettet mitt er så ustabilt? Har prøvd og resette modemet 2 ganger, men er like ustabilt. Har en stabilitet på maks 2 dager så detter modemet ut. Og noen som vet hvordan jeg kan få en ny ip fra nextgentel? Har blitt G-Lined fra quakenet =/ så må ha ny ip for og komme inn igjen.

 

Jeg har også hatt ustabilt nett de to siste dagene. Bor du i Stavanger området? :hmm:

Endret av Remo
Lenke til kommentar
Noen som vet hvorfor nettet mitt er så ustabilt? Har prøvd og resette modemet 2 ganger, men er like ustabilt. Har en stabilitet på maks 2 dager så detter modemet ut. Og noen som vet hvordan jeg kan få en ny ip fra nextgentel? Har blitt G-Lined fra quakenet =/ så må ha ny ip for og komme inn igjen.

 

Jeg har også hatt ustabilt nett de to siste dagene. Bor du i Stavanger området? :hmm:

Ja jeg bor i stavanger.

 

AndrewL: Jeg hadde idla på en kanal med ddos boter, derfor jeg ble glina.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...