Gå til innhold

nytt d50, første fotos


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg likte bilde nummer 3 best. likte utsnittet, fargene. i tillegg til at det var såpass skarpt. behagelig bilde å se på. kan du gi noen informasjon for hva slags innstillinger du har brukt på de forskjellige bildene? hadde vært interesant å vite. og jeg er enig i at bilde nr 1 virket litt for shopped som bad_byte kalte det.

Lenke til kommentar

Må si jeg stusser litt når du sier at du har fått deg D50 og dette er dine første fotos.

Iom at D50 nettopp er kommet i butikkene og det er 35grader ute lurer jeg på hvor i verden den tørre snøen i kommer fra? Itillegg står det i Exif informasjonen at dette bildet er tatt med et Sony DSC-W1 kamera.

 

Bilde du kaller "30" er jeg også i tvil om at kommer fra et D50, dette fordi "Chain" som faktisk kommer fra et D50 inneholder både Exif og en sRGB profil, men på "30" har du isåfall fjernet både Exifen og profilen før du har postet dem.....hmmmm.

 

Folk er interesert i å se bilder produsert med D50, hva er det du egentlig vil oppnå mon tro?

Lenke til kommentar

Ok, greit, det siste bildet var ikke tat med D50, men de to andre er jo faktisk det.

Ikke har jeg gjort noen funky greier heller..

hmm..

mAtte bare legge til det siste bildet nA som vi var inne pA kategorien @abstrakt@;)

 

 

 

Ok, sitter nedi s0rafrika nA, skal love dere noen funky bilder om kort tid :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...