Gå til innhold

Hvor mye er iron, mithril ore vært?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det merkelige er at Mithril er verdt mer enn Thorium, siden sistnevnte strengt tatt ikke kan brukes til spesielt mye (Annet enn Imperial Armour questene, men de som miner etter arcane crystals ender opp med så enorme mengder av thorium etterhvert at prisene blir drevet ned uansett).

Lenke til kommentar

Jeg spiller på frostwhisper og den er jo av de nyeste serverne, På et tidspunkt gikk mithril for rundt 4g men nå har d roet seg (ja jeg fikk raskt penger til mount :p)

 

Så ca 1g for iron og 2g for Mith er nok ganske realistisk

 

Badlands er plassen for mithril, tror ikke d finnes noe bedre sted. Iron minet jeg mest langs fjellene i Arathi Highlands, og synes det var en ok plass.

 

Et lite tips før du selger noe på AH, prøv tradechannel og si "WTS 20xMithril Ore/bar"

 

av og til er det noen som betaler goe mengder for å få det i Ore i stede for bar siden de enten trenger Ore, og det er skjeldent til salg, eller at det vil skille opp sin Mining fort ved å melte det selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Ore selger bedre og til høyere pris en bars. Selger alltid kun ores og det selger utrolig bra.

Mange som bytter/starter til/med mining som ønsker å få skillsen høyt opp. Mithril ore brukes til alchemy også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...