brannslange Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Dette blir selvsagt ren tipping, men det ville være morsomt å høre fra dere likevel. Saken er at jeg har tenkt å kjøpe en K750i snart og står mellom to valg. Enten en subsidiert en, hvor jeg regner med å spare et sted mellom 700 og 1000 kr når alle avgifter, ekstratrekk ol. er betalt (forutsatt at mobilen koster 99 kr i innkjøp). Men hvor raskt kan vi vente at den ikke-subsidierte versjonen synker i pris? Dersom jeg ikke kjøper en subsidiert en nå, så venter jeg sikkert en 3-4 måneder. I dag koster K700i rundt 1500 kr. Før i tider var det mulig å hente ut grafer som viste prisutviklingen over tid på prisguiden og dette ville være nyttig i denne sammenhengen. Men altså, hvor mye tror dere K750i vil ha synket i pris før juletider sånn omtrent?
svalbard Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Før i tider var det mulig å hente ut grafer som viste prisutviklingen over tid på prisguiden og dette ville være nyttig i denne sammenhengen. Er de nå og. Se her Når du er inne på produktet er det en liten meny rett over. I alternativet helt til høyre kan du velge prisutvikling.
brannslange Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Skrevet 5. juli 2005 Takker og bukker! Da kan jeg med andre ord ikke anta at K750i ikke vil duppe under 2000 kr før i våren 2006, om mobilen følger samme prisutvikling som K700i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå