Gå til innhold

Prisdiskusjon rundt K750i

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette blir selvsagt ren tipping, men det ville være morsomt å høre fra dere likevel. Saken er at jeg har tenkt å kjøpe en K750i snart og står mellom to valg. Enten en subsidiert en, hvor jeg regner med å spare et sted mellom 700 og 1000 kr når alle avgifter, ekstratrekk ol. er betalt (forutsatt at mobilen koster 99 kr i innkjøp).

Men hvor raskt kan vi vente at den ikke-subsidierte versjonen synker i pris? Dersom jeg ikke kjøper en subsidiert en nå, så venter jeg sikkert en 3-4 måneder. I dag koster K700i rundt 1500 kr. Før i tider var det mulig å hente ut grafer som viste prisutviklingen over tid på prisguiden og dette ville være nyttig i denne sammenhengen. Men altså, hvor mye tror dere K750i vil ha synket i pris før juletider sånn omtrent?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Før i tider var det mulig å hente ut grafer som viste prisutviklingen over tid på prisguiden og dette ville være nyttig i denne sammenhengen.

Er de nå og. Se her

Når du er inne på produktet er det en liten meny rett over. I alternativet helt til høyre kan du velge prisutvikling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...