Gå til innhold

Ta av undervannshus Suzuki 40


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forsvant brått og så gikk alarmen. Motoren ble da slått av. Heller vel derfor til teorien om at noe er kommet inn og satt seg fast uten at jeg helt vet hva det skal være. Kunne derfor vært "spennede" og fått av undervannshuset og inspisert. Men før jeg begynner demontering er det greit å vite hva jeg skal gjøre. Har god erfaring med bilskruing, men når det gjelder båtmotor er jeg ikke helt stø (enda)

Lenke til kommentar
Forsvant brått og så gikk alarmen. Motoren ble da slått av. Heller vel derfor til teorien om at noe er kommet inn og satt seg fast uten at jeg helt vet hva det skal være. Kunne derfor vært "spennede" og fått av undervannshuset og inspisert. Men før jeg begynner demontering er det greit å vite hva jeg skal gjøre. Har god erfaring med bilskruing, men når det gjelder båtmotor er jeg ikke helt stø (enda)

men før det var det fin kjøling ?..

kan ta deg i hånda på at noe rusk har kommet da

ring til suzuki forhandler å får hør deg før du begynner ;)

Lenke til kommentar

Nei det var ikke vanskelig, men ta tiden til hjelp. Det som tok mest tid faktisk var å finne 12mm fastnøkkelen min. Måtte ut å kjøpe en ny :whistle:

 

Laget meg så en plate til å sette undervannshuset på slik at det var lettere å jobbe. Impeller var desverre ikke på lager men får den før helgen. Regner med at montering skal gå like greit om ikke greiere, for nå vet jeg hvordan dette fungerer.

post-194-1120566635_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...