mrmattis Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 (endret) Hei Hvilken ytelse i BF2 kan jeg forvente meg med følgende specs.: AMD Athlon 64 3000+ Tray FIC Radeon 9600 Pro m/128Mb 1024 mb PC3200 (400MHZ) ram Jeg har bestilt 1024 mb ram ekstra, så om et par dager så er den øket til 2048 mb ram. Vil denne spec`en være god nok til å kjøre på "full guffe", eller blir skjermkortet eventuelt andre ting en stor flaskehals ? Endret 5. juli 2005 av mrmattis
Loeve Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 (endret) Skjermkortet er nok flaskehalsen her, det andre skal være mer enn nok til å pumpe fullt i dette spillet. Selv med det betydelig bedre 9800 pro-kortet har jeg halvdårlig teksturkvalitet og lav framerate i firefights, nok til at jeg bare spiller det på workstationen, i hvert fall. (X800 pro) Jeg antar ytelsen vil være så-som-så på laveste innstillinger. Endret 5. juli 2005 av Loeve
mrmattis Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Skrevet 5. juli 2005 (endret) Er det noen som eventuelt har noen tips angående oppgradering av skjermkortet ? Gjerne noe som gir "valuta for pengene" ? Ville du eventuelt anbefale å oppgradere, eller blir gevinsten for liten i forhold til kostnaden ? Hva kan jeg eventuelt selge mitt nåværende 9600 pro kort for ? Endret 5. juli 2005 av mrmattis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå