SilentBob Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Jeg sitter her med vice city, tenke at jeg skulle få 100% på det. Men jeg får ikke til RC Baron på toppen av North Point Mall. Noen ytterst få ganger kommer jeg meg av taket, men da går det alltid rett i bakken. Flyet går hele tiden opp og ned, og jeg finner ikke høyderoret (eller hva det nå kalles) Så er det noen som kunne gjøre dette oppdraget for meg (bare det, vil aller helst gjøre mest mulig selv. Og uten cheats...) Jeg har lagret like ved North Point Mall så hvis noen er flinke til å fly og gidder å sette av 5 minutter så ville jeg bli glad Legger ved save-gamet mitt, men hvis det av en eller annen grunn ikke skulle gå å hente det ned så finnes det også på: javac.web.surftown.nu/rcbaron.rar GTAVCsf1.b
SvennAndre Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Gjør det gjerne jeg, hvis du gidder å si hvor det skal i GTA mappa?
SilentBob Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Skrevet 8. juli 2005 Jo takk, men jeg fikk det til etter at jeg fant ut hvor høyderoret var. Men save-gamene legger man bare i "GTA Vice City User Files" som ligger i Mine Dokumenter, bare i tilfelle du skulle få bruk for det ved en senere andledning.
SvennAndre Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Haha, seff.. leita meg dønn ihjel i C:/programfiles/rockstar games/Sa mappa jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå