T2 Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Finnes det et Socket 939 hovedkort med integrert grafikk-kontroller og dual gigabit LAN?
tjaa Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Sapphire ATI Xpress 200P har Gigabit, men ikke dual tror jeg.
th-3 Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Sikker på at du MÅ ha? Hvordan skal du koble opp nettverket? Si litt om dine planer for oppsett så kanskje noen kan komme med forslag til en alternativ løsning. Og jeg går ut fra at PCI tilleggskort for giga-LAN er utelukket?
whom Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Jeg må ha dual Gigibat LAN. Har aldri skjønt fordelen med dual. Er vel bare det at pcen kan dele internett med en ekstra maskin?
T2 Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Skrevet 4. juli 2005 Sikker på at du MÅ ha? Hvordan skal du koble opp nettverket? Si litt om dine planer for oppsett så kanskje noen kan komme med forslag til en alternativ løsning. Og jeg går ut fra at PCI tilleggskort for giga-LAN er utelukket? Trenger det til å bygge en firewall med to nettverk og mulighet til å koble til konsoll. Dette skal i et 2U kabinett. Kan ikke benytte PCI-kort fordi riser card til PCI bare blir krøll.
th-3 Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Skjønner. Ikke ofte å se en 939 i rack, det blir hardt å finne vil jeg tro Litt enklere med P4 i 2U, bla Intel har HK med VGA og dual-Gb-LAN. Det blir storlig dyrt, må kanskje ha DDR2 å da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå