Glipp Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Hei! synes account navnet mitt (MP navnet) er litt idiotisk, og har lyst til og skifte til noe kulere... men når jeg prøver og lage en ny kommer det fram at jeg har allerede registrert en bruker på denne email adressen osv.. men har ikke lyst til og lage meg en ny mail bare for og kunne lage en ny bruker.. så jeg lurer på.. går det an og skifte navnet på brukeren min slik at jeg heter noe annet i MP enn hva jeg gjør nå ? isaffall.. hvordan ? -takk
Markaren Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=438869 Der står det..
Glipp Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Skrevet 2. juli 2005 damn.. går ikke da må vell bare mekke en extern mail som jeg kan bruke som account da
Markaren Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Det trenger ikke å vere en ekte E-post adresse som du skriver inn. Du kan dikte en
Duztey Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 det er så simpelt som å forandre brukernavnet på gamespy kontoen din på www.gamespyid.com.. Husk at det nicket du bytter til må også brukes når du skal logge inn på bf2.(kanskje litt dum opplysning men )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå