Gå til innhold

Er Icemat Syberia et godt kjøp?


Anbefalte innlegg

Har akkurat lagt til icemat syberia i handlevognen hos netshop, men er det ett bra headset? Leste anmeldelsene på komplett.no, det fikk ganske positiv kritikk der, men jeg trenger litt mer informasjon :)

 

Hva skal det brukes til?

-Headsettet skal brukes til gaming og musikk, derfor er det viktig for meg at det er lett å høre hvor fienden kommer ifra. Noe som selvsagt er MEGET viktig er at headsettet har god lyd/kvalitet på lyden...

 

 

Takker for alle svar.

:love:

 

-Martin

Endret av gamemaster_001
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er IKKE et bra headsett, den slipper ut sinnsykt mye lyd av noen digre hull på baksiden av headsetter, og kan bli en stor plage for folk som sitter ved sidenav og hele tiden hører smålyder som kommer fra headsettet. Lillebroren min kjøpte disse og han vurderer nå å kjøpe nye etter 1 måneds bruk.

 

 

Jeg kjøpte KOSS PRO4AA nå nettop og er storfornøyd, disse koster rundt 900kr, min koster 895,- hos netshop.

De er helt råe har aldri hørt bedre lyd i høretelefoner :cool:

skikkelig bass og god lyd i dem

Endret av MAndreas
Lenke til kommentar

Til ditt bruk er det to gode alternativer til ca 400,-

Koss SB45 og da Syberia

 

Jeg har koss og er drit fornøyd med, ettersom det er puter rundt ørene og oppå hode, micen sitter fast i siden og bøyes lett opp og ned, ettersom du trenger den eller ikke. Ørene er veldig fleksible i alle retninger og passer deg, selvom du skulle være litt skjeiv :p Føles ikke for store. God lyd ikke minst !

 

Kammeraten min har Icemat og han er fornøyd med det, det har også puter rundt ørene, og er behagelig oppå hodet. Jeg for min del syns at icemat er ganske stor og du vasser i ledninger, satt det ofte fast under stole da jeg prøvde det, Bagateller, men det jeg likte minst var at miccen bare er en liten fis som du henger fast i på shorta. Ike den store tingen for oss som liker å sitte baris foran pcen. Her også god lyd.

 

edit: Syberia har puten rundt øre, som gjør at du ikke 'sliten' i øra, kossen har sånn mellomting

 

Les noen flere erfaringer fra linkeen jeg ga øverst :thumbup: Lykke til

Endret av PoWit
Lenke til kommentar
Offtopic: Mandreas hvor mye har du gitt for pcen din? så du hadde kraftige saker der

NOKK ihvertfall :p

 

 

noe mellom 30 og 35K

 

 

må nok klokke litt på fx prosessoren min nå som fx57 kom ut for noen dager siden. vil ikke bli slått

Endret av MAndreas
Lenke til kommentar
Offtopic: Mandreas hvor mye har du gitt for pcen din? så du hadde kraftige saker der

NOKK ihvertfall :p

 

 

noe mellom 30 og 35K

 

 

må nok klokke litt på fx prosessoren min nå som fx57 kom ut for noen dager siden. vil ikke bli slått

Hehe :thumbup: Klin tel!!

Lenke til kommentar
Offtopic: Mandreas hvor mye har du gitt for pcen din? så du hadde kraftige saker der

NOKK ihvertfall :p

 

 

noe mellom 30 og 35K

 

 

må nok klokke litt på fx prosessoren min nå som fx57 kom ut for noen dager siden. vil ikke bli slått

Hehe :thumbup: Klin tel!!

som i signaturen din.... "Alt går bare man presser hardt nok!"

Lenke til kommentar

finn deg noe fra Sennheiser eller KOSS, til rundt 500kr. Begge er å anbefale etter mine erfaringer.

Hadde også et par med Pioneer hodetelefoner, de funket bra de også, kjøpte dem på Island for ca 400kr, regner med at det koster ca det samme her.

Anbefaler mest KOSS eller Sennheiser da...

Lenke til kommentar

D med at mye lyd slippes ut av headsettet skjønner jeg ikke hvorfor folk bryr seg om? Når jeg gamer så bryr jeg meg lite om hva sidemann syns om d kommer mye lyd. Folk flest har vel Pcn på et rom og ikke inne i stua der foreldre sitter? Og hvis du er på lan tror jeg nok sidemann har på seg headsett og har høy nok lyd på sitt. Så d med at headsettet slipper ut lyd er nok en dårlig grunn til og se ned på ICEmat headsettet.

Hvis folk som sagt ikke sittr i stua der foreldra sittr :p Noe som jeg tror meste parten ikke har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...