Gå til innhold

[GTA]Flytte låste biler?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Finnes det noen metode å komme inn i låste biler i San Andreas? Grunnen er at jeg skal eksportere dem.

Hvis det ikke går å komme inn i dem; er det noen måte å flytte dem på, uten at de blir til et vrak?

Endret av morra
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller du kan prøve å sage av døren med motorsag. Dette fungerte hvertfall i Vice City, har ikke testet det i San Andreas enda :)

Skrevet

1. Du rygger opp slik at du står med bakenden av traktoren en meter eller to fra bilen du vil taue.

2. Bruk den høyre analog-spaken til å senke "kroken" på traktoren.

3. Rygg helt til traktoren din er rett foran bilen.

4. Hev "kroken".

Skrevet
du kan bruke tauebiler eller Traktorer så tauer du de

Hvordan gjør jeg det?

Hvis du ikke har forandret på kontrollene så bruker du [Num 8] og [Num 2] for å heve / senke løftearmen. Plasser kjøretøyet ditt like foran det kjøretøyet som skal taues, senk armen og løft opp igjen. Da skal bilen sitte fast. Pass på å ikke ta alt for brå svinger med traktoren :p

Skrevet

...men det fungerer kun fra forsiden av bilen. Litt merkelig, men jeg tror det har noe med at biler kan ha samme egenskaper som tilhengeren til truckene. Og det er ikke mulig å trekke en tilhenger bakfra.

Skrevet

Hvor er taubilene? Det kan virke som det går litt kjappere.

BTW: Jeg vant ut av at man må koble bilene av traktoren før man heiser dem opp. Jeg hadde en strøken Euros før jeg heiste den opp, den røyk hvit røyk da den sto på skipet :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...