Gå til innhold

Logitech vs Icemat headsett?


Anbefalte innlegg

Heisann jeg har tenkt og kjøpe meg et nytt headsett

tenkte først på Icemat headsettet men når jeg leste testen på hardware.no stod det at "De er ikke de ultimate for gaming, da de gir et noe forvirret lydbilde (store kontraster etter hvor lyden kommer ifra)" Og jeg bruker headsett til gaming only :) Men så fant jeg et annet headsett som så litt bra ut nemlig "Logitech Precision PC Gaming Headset"

Så hvis noen her har testet noen av de og kan si meg hvem jeg helst bør kjøpe hadde jeg blitt veldig takknemmelig :) P.S Headsettet skal være til gaming only, musikk og sånt er ikke viktig altså bass osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

yo brother ;D

 

Av det jeg har hørt er icemat veldig deilig headset. jeg er x-gamer, med lang erfaring i spillet counterstrike... det jeg ble helt avhengi av var at ting var behagelig, og dette er ofte dyrt, men det headsettet jeg ble forelsket i, og fortsatt bruker er sennheiser pc150. dritdeilige å ha på, og du kunne ha dem på hele natta uten at du merka noe annet enn lyden. hvis du skal bare ha icemat eller logitech, anbefaler jeg klart icemat. flere av de jeg spilte med brukte det, og de var veldig fornøyde.

du sa at du ikke brydde deg om bass, men spør du meg er det veldig viktig! det er helt jævlig å sitte å høre skuddene som skjærende skrik!

 

dette var da min dagsleksjon :w00t:

 

James

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...