Looprevil Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Når jeg skal lage egen internett-account på bf2 kommer det at jeg ikke har tilkoblet nett-linje men når jeg går ut funker alt som det skal,hva kan grunnen til dette være?
KristianF Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 brannmur som blokkerer. Tipper det er det som er problemet
Looprevil Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 hvordan slår jeg av den? Takk for tipset
KristianF Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Det er for vanskelig for meg å svare på siden jeg ikke har noen som helst peiling på hvilken brannmur du kjører..
bonaquasilver Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 prøv å.... 1.høyre klikk på internett-tilkoblingen nede i høyre gjørne 2.klikk på "endre innstillinger for windows-brannmuren" eller... gå til kontrollpanel, så finner du brannmur ikonet. men det er jo litt forskjellig fra data til data.
Scortech Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 I spillmanualen til Bf2 så står det hvilker porter du kan åpne.
ExEsLayer Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Fetteren min hadde akkurat samme problemet! Gikk inn i norton, gikk innpå brannmuren, og der stod det BF2= Blocked.... Så var det bare å ta allow ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå