Dr Greenthumb Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Har netopp begynnt å sette meg inn i bitorrent(litt seint ute ja). Men får ikke mer enn 3-4kbit i nedlastingshastighet uansett hvor mange seeds det er på filene! Etter som jeg har forstått det kommer det sannsynligvis av at jeg er bak en brannmur som sperrer portene som seedene bruker for å kommunisere med meg. Kjører bare standard-brannmuren i XP home(Pappas PC ) har lagt til klienten min(bitorrent) til lista over unntak! Men har ikke fått noe bedre hastighet av den grunn. Noen som vet om brannmuren åpner alle portene som er nødvendige for å få optimal hastighet på klienten eller om den bare åpner 6881-porten? Eller må jeg kanskje inn på trådløs-ruteren og åpne portene manuelt?(må jeg snike til med passordet fra fadern isåfall ). Vet ikke helt om jeg gidder å sitte å åpne hver enkelt port i brannmuren og om dette i det hele tatt hjelper med tanke på ruteren? Takknemlig for alle vettuge svar Tror kanskje jeg må begynne å bli litt mer aktiv på forumet her, ser ut for at det er sinnsykt mange gode tråder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå