Gå til innhold

Greier ikke å joine på internett


Anbefalte innlegg

Jeg greier ikke å joine NOEN servere på internett :(

Det eneste som skjer er at et lite vindu dukker opp på skjermen som sier

"Connecting to server" eller noe sånt....så forsvinner det etter 2 sekund og jeg kommer tilbake til server listen, ingenting annet skjer :(

 

Jeg har prøvd å avinstallere BFV og BF1942, slått av virusprogram og brannmur....ALT! Men det funker rett og slett ikke. :no:

Og så prøvde jeg å avinstallere BF2 Demoen, men det gikk ikke i det hele tatt...det ble ikke avinstallert, ikke fullversjonen heller......føler meg litt skuffet over EA for å si det sånn.... :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trykk på Start---> Kjør --> skriv inn RegEdit--> Opne mappen HKEY_LOCALE_MACHINE--> Opne mappen Software--> Electronics Art--> EA games--> Battlefield 2--> ergc--> Så dobbelklikker du på (Standard)--> Skriv inn CD-Keyen inn der PS. UTEN bindestrek imellom. Altså noe slikt

 

47755648422544551 og IKKE slik 444--4444-4444

 

Det burde hjelpe.

 

Sry vist det er dårlig skreven men æ er trøtt :p

Endret av CHB3
Lenke til kommentar
Har ikke en mappe der som heter Electronic Arts engang :(

 

Men jeg har en som heter DICE -> Battlefield2.....men det var ingen mappe som het ergc der....

 

Takk uansett...

Er det en som heter EA?

 

EDIT: vist det ikke går så går du inn der spille ligger. trykker på support og "Battlefield 2_code" så skriver du inn CD-KEYen inn der.

 

Problemet ditt er mest sannsynelig at cd-keyen ikke ligger i registret så når du joiner en server så detter den bare tilbake til serverlista.. Har hendt meg en gang.

Endret av CHB3
Lenke til kommentar

Jeg tror nok det var det som var galt ja...det dukket iallefall opp i registeret nå :D

 

Men jeg kommer ikke inn på spillet etter at jeg prøvde å avinstallere det og det ikke gikk :( når jeg prøver å installere det på ny så går ikke det heller

:cry:

Lenke til kommentar
Jeg tror nok det var det som var galt ja...det dukket iallefall opp i registeret nå :D

 

Men jeg kommer ikke inn på spillet etter at jeg prøvde å avinstallere det og det ikke gikk :( når jeg prøver å installere det på ny så går ikke det heller

:cry:

Gå inn på registret slett alle spor fra battlefield 2. Så installer du bf2 :D

 

Lykke til

Lenke til kommentar

Prøvde det også.....

 

Det går fremdeles ikke an å installere det :no:

Står bare at windows forbereder installasjonen så forsvinner det....og ingenting skjer :cry::cry::cry::cry::cry:

 

PS: Av en eller annen merkelig grunn så står fremdeles BF2 oppført i "Alle Programmer" på startmenyen

Endret av Gazze
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...