graks Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 min bror skal kjøpe seg ny pc,men han har et 6600gt agp skjermkort.men det vil jo være dumt og kjøpe agp hovedkort,så finnes det pci-x og agp hovedkort?.
brsseb Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 (endret) Jeg husker jeg fant ett slikt kort (sry, fant ikke link), men det var visstnok ikke av det kjappeste og mest stabile slaget. Hvis han regner med å beholde AGP-kortet en stund til, så er vel det like greit å kjøpe et litt eldre, men bra, hovedkort med AGP, gjerne demobrukt. Edit: Fant linken: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=430432&hl= Der har du noen få eksempler på agp/pcix-kort. Endret 30. juni 2005 av brsseb
Morten K Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Her har du et til hovedkort med AGP og PCI-e. Som du ser er elendig ytelse på det,så det anbefales ikke å kjøpe kort med både AGP og PCI-e.
KFS86 Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Bedre å bruke ca. 1000kr på nytt hovedkort neste oppgradering også, istedet for å leve med et dårlig og ustabilt et. Kan anbefale Abit AV8 med AGP, har bygget 2 maskiner med det kortet de siste ukene og begge fungerer ypperlig. Har hørt om noe problemer angående strømforsyning og det hovedkortet, i de 2 maskinene jeg har bygget har det sittet et Chieftec 400W og et Mist 500W. Og som sagt fungerer disse veldig bra.
Morten K Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Kan anbefale Abit AV8 med AGP, har bygget 2 maskiner med det kortet de siste ukene og begge fungerer ypperlig. Kan anbefale det jeg også. Har et AV8 liggende. Jeg har nå et MSI K8N NEO2 Platinum i pc'en. Kan anbefale det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå