carl-kr. Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 hei! fikk dette spillet idag og plages noe sinnsykt med førstebrettet en liten stud etter at jeg har kommet opp på stranda hører jeg "take cover!!" også dauer jeg. har gjemte meg over alt for å søke ly med ingenting nytter! hva er det meningen jeg skal gjøre?? for jeg kan ikke fatte det... har holdt på i 2 timer nå som fps veteran burde jeg vell skjemmes,hehe hjelp meg plis!
Wooho Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Det er meningen at du skal bli beskutt på og falle om, pga det er slik det skal være. Så begynner selve spillet.
carl-kr. Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Skrevet 29. juni 2005 Det er meningen at du skal bli beskutt på og falle om, pga det er slik det skal være. Så begynner selve spillet. aha!!!! ja da er det ikke rart..hmm så begynner jeg på bootcamp
Luchy Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 det burde du ha forstått. hvis du hadde forsettet etter du hadde dødd så ville du kommet videre. btw MoH: pacific assault er kjedelig. det er bare det samme om og om igjen
carl-kr. Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Skrevet 4. juli 2005 btw MoH: pacific assault er kjedelig. det er bare det samme om og om igjen langt uti spillet nå! ganske bra!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå