TheMogul Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Har prøvd dette Bloodring Banger missionet et utall av ganger .. men uansett så ender jeg til slutt opp med at tiden renner ut. Noen av dere som har klart dette? Evt. noen tips for hvordan man kan komme seg til de røde ringene fortere? Hodebry nr. 2 er kjæresten Michelle. UANSETT hvilken resutrant jeg tar henne på så blir hun missfornøyd. Jeg har lest litt rundt om at hun liker driker osv, men på mitt kart så er det kun Chicken, Pizza og Burger plassene som vises. Jeg har masse sexappeal og kjører slik hun vil jeg skal kjøre på datene, men uansett så blir hun ikke fornøyd. *oppgitt* Hun må nemmelig tilfredsstilles før jeg kan komme meg videre i spillet
Fredrik Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Har prøvd dette Bloodring Banger missionet et utall av ganger .. men uansett så ender jeg til slutt opp med at tiden renner ut. Noen av dere som har klart dette? Evt. noen tips for hvordan man kan komme seg til de røde ringene fortere? Om du ser noen biler er på vei til ringen, stopp å kjøre mot den, kikk febrilsk rundt deg etter neste ring.
morra Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Hodebry nr. 2 er kjæresten Michelle. UANSETT hvilken resutrant jeg tar henne på så blir hun missfornøyd. Jeg har lest litt rundt om at hun liker driker osv, men på mitt kart så er det kun Chicken, Pizza og Burger plassene som vises. Jeg har masse sexappeal og kjører slik hun vil jeg skal kjøre på datene, men uansett så blir hun ikke fornøyd. *oppgitt* Hun må nemmelig tilfredsstilles før jeg kan komme meg videre i spillet Vet ikke om du har funnet ut av det, men allikevel: Hun blir fornøyd av baren i Doherty/ved kjøreskolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå