Gå til innhold

Canon S2 på lager i Oslo?


Anbefalte innlegg

Jeg drar på ferie snart og vil ha et nytt kamera til ferieknipsing, har sett meg ut Canon S2 (med Panasonic FZ5 som en god nummer to).Er det noen her som vet om en butikk i Oslo området som har den inne? En vil jo gjerne holde den litt og få et inntrykk før en bruker pengene..

 

Alle webbutikker jeg har sjekket har hatt den på "bestilt" en stund nå, med dato skyvet fram for hver dag som går :(

Endret av mrlaffen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et meget populært kamera. De få vi fikk inn der jeg jobber, ble revet bort ganske kjapt. Den siste tiden har vi ikke fått ett eneste ett, om vi ikke har fått noen etter jeg påbegynte ferien. Men Canon hadde ikke noen klar dato til oss før jeg gikk ut i ferie, så jeg tviler meget sterkt.

 

Tror du skal lete lenge og vel før du finner det, ihvertfall i Norge. Norge blir gjerne ikke akkurat prioritert ved fordeling av varer, og det skjer ofte at populære kamera er mer eller mindre umulig å oppdrive i begynnelsen.

 

Nei, du får ta en siste runde, og hjelper ikke det, så blir du ikke misfornøyd med Panasonic FZ5 heller.

Lenke til kommentar

Jeg surfet etter endel utsyr i går og så i hvertfall 3-4 nettsteder som hadde S2 på lager husker ikke helt hvem men de var alle blant de beste på Webshopguide

 

Vet jo ikke om det stemmer at de har det, men du kan sjekke

NetShop som sier de har 9 stk på lager nå i kveld. Er kanskje ikke den billigste prisen jeg har sett, men vil en ha kameraet så betyr kanskje ikke de så mye :w00t:

Lenke til kommentar

Foto&Video fikk inn en bunke på fredag men når jeg ringte var de på vei ut til folk som hadde bestilt på forhånd, webben fikk en ny dato for ubekreftet. Men det ser ut som det endelig er på vei til Norge nå.

 

Heldigvis hadde Sponland Foto her i Ålesund en liten bunke på lager, så jeg fikk min S2 i dag :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...