dabear Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Hepp, har blitt en del spørsmål i det siste, men jeg har nå lyst å få klarhet i hvordan jeg fikser følgende problem: Hver eneste gang jeg skriver inn ei side i fx som inneholder flash, kommer det opp «Plugin initialization failed. Reload the page to try agian», og den eneste flashen jeg ser er ei tom grå rute. Dette skjer altså kun i firefox- ikke i opera.
objorkum Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Skriv dette i URL-feltet: about:plugins Er alt ok der, med Flash? Prøv å fjerne flash-pluginen, og legg den inn på nytt.
dabear Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Skrevet 29. juni 2005 Jepp, ser ut som alt er greit der, men stussa litt på at flashplayer-mozilla-pluginen viser overskrifta «Shockwave Flash». Har prøvd å reinstallere flere ganger, hjalp ikke denne gangen heller
dabear Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Skrevet 29. juni 2005 Du har ikkje tilfeldigvis 64-bits system? Nei, det har jeg ikke. Installerte iallefall fra den «vanlige versjonen» av ubuntu.
objorkum Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 (endret) Ok. Fjern pluginen først, slik at du ikkje finn den i about:plugins, pluginen kan ligge i ~/.mozilla/plugins (om du har brukt Firefox sin automagiske installasjon, evt anna) eller i ein system-mappe, I så fall søk etter "libflashplayer.so". Når du så har fjerna den, slik at den ikkje er i about:plugins, besøker du ei side du veit bruker Flash, så skal Firefox ordne resten Endret 29. juni 2005 av objorkum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå